Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Bekabeling achterspeakers Marea?
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
Vincent
Beste medeliefhebbers

Heeft iemand enig idee waar ik de speaker bekabeling kan vinden voor Marea Weekend voor de achter speaker. Voor bij de connector zitten er wel 8 draden in. Ik kan alleen de draden van de achterspeakers ECHT niet vinden.

EN WEET IEMAND WAT DE SPEAKER MAAT VAN DE MAREA IN DE VOORDEUREN IS

Bedankt alvast

Vin redface.gif

Edit by Slider: Titel aangepast
Hyper
ik d8 dat de marea dezelde maat qua speakers heeft voorin... en dat is met behulp van ringen 13 cm
Vincent
ok bedankt.

Heb je ook enig idee waar ik de achter bekabeling kan vinden. Is het 1 van die snoeren onder mijn achterbank? (voor de achter speakers)

mvgr

Vincent
theo
hallo

links onder het stuur bevinden zich een grote connector en een kleine
op de kleine zitten de aansluitingen voor de speakers naar achter
kijk wel uit met de kleuren want voor komt niet overeen met achter
maar het gaat om de kleine connector de grote is voor de trekhaak

mvg
theo
henderik
hoi,
Als het een sx is kan je zoeken tot je een ons weegt maarje zal ze niet vinden.Ik heb alles tot en met de binnenbekleding er uit gehad maar niks gevonden.
De draden kon ik volgen tot achter de aircoschakelaar daarna was ik ze kwijt.Omdat ik de bekleding toch al los had heb ik gelijk dikkere kabels naar achteren getrokken waardoor het geheel zijn vermogen beter aan de speaker kon leveren.
hoop dat het helpt
henk
Vincent
Bedankt jongens

Heb maar gewoon vanaf de radio doorgetrokken

slotje
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.