Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Ook ik moet er aan geloven
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Schade
Frontysco
Helaas vandaag ook mijn 1e schade gereden.
Op het terein van mijn werk was een brug niet gestrooid, deze brug loop in een U vorm waarvan 1 poot omhoog gaat, en 1 poot omlaag.
Helaas de weg naar beneden heb ik niet netjes afgemaakt.

Hier ben ik rechtdoor geschoten in de net gesnoeide bosjes, gelukkig waren deze net gesnoeid anders had ik een boompje gekust.
Helaas wel over een paar stronken geschoten waardoor de bumper eraf moest wil ik er uit getrokken kunnen worden. Links van mij stond op 5 cm afstand een paal. Gelukkig is de schade beperkt gebleven op een scheurtje in de bumper.

Kunnen jullie mij vertellen hoe de bumper weer vast moet, ik heb 2 schroeven aan de voorkant zitten (onder de grill)
en ik zag een paar aan de zijkant. Moet ik hiervoor nog iets verwijderen om deze weer vast te krijgen?
Bravo-niels
QUOTE (Frontysco @ Dec 23 2010, 10:26) *
Helaas vandaag ook mijn 1e schade gereden.
Op het terein van mijn werk was een brug niet gestrooid, deze brug loop in een U vorm waarvan 1 poot omhoog gaat, en 1 poot omlaag.
Helaas de weg naar beneden heb ik niet netjes afgemaakt.

Hier ben ik rechtdoor geschoten in de net gesnoeide bosjes, gelukkig waren deze net gesnoeid anders had ik een boompje gekust.
Helaas wel over een paar stronken geschoten waardoor de bumper eraf moest wil ik er uit getrokken kunnen worden. Links van mij stond op 5 cm afstand een paal. Gelukkig is de schade beperkt gebleven op een scheurtje in de bumper.

Kunnen jullie mij vertellen hoe de bumper weer vast moet, ik heb 2 schroeven aan de voorkant zitten (onder de grill)
en ik zag een paar aan de zijkant. Moet ik hiervoor nog iets verwijderen om deze weer vast te krijgen?

Dat is shit zeg, t is ook erg glad op plaatsen en je schuift zo als je niet oplet.

Ik kan je wel vertellen dat in je wielkasten ook nog een aantal schroefjes zitten.

Succes
Frontysco
QUOTE (Bravo-niels @ Dec 23 2010, 10:54) *
Dat is shit zeg, t is ook erg glad op plaatsen en je schuift zo als je niet oplet.

Ik kan je wel vertellen dat in je wielkasten ook nog een aantal schroefjes zitten.

Succes

T vervelende is ook dat ik wist dat het glad was en er op anticipeerde. maar toch grip verloren en dan ga je frown.gif
Dutch Dimension
Ai das klote man

Bumper zit vrij easy vast

2 onder de grill
2 links bij het spatscherm en 2 rechts bij het spatscherm (beste even de binnenklepjes van de wielkasten eruit schroeven)
En dan aan de onderkant van de auto zit die nog vast met ik geloof 4 bouten

(is voor mij al weer tijd geleden dat ik aan bravos heb geknutseld)
Danny
QUOTE (Dutch Dimension @ Dec 24 2010, 00:07) *
Ai das klote man

Bumper zit vrij easy vast

2 onder de grill
2 links bij het spatscherm en 2 rechts bij het spatscherm (beste even de binnenklepjes van de wielkasten eruit schroeven)
En dan aan de onderkant van de auto zit die nog vast met ik geloof 4 bouten

(is voor mij al weer tijd geleden dat ik aan bravos heb geknutseld)

en die schroefjes van de spatschermen (3 per kant geloof ik)
Frontysco
aah thanks jongens smile.gif
Hij gaat a.s dinsdag lekker op de brug in een verwarme autogarage puh2.gif
Updates van eventuele extra schade komen vermeld in mij project topic smile.gif

Rij voorzichtig!!
Mr. Ike
Bij mijn brava zat de bumper met in totaal 8 schroeven vast. 2 voor van onderen, 2 voor van boven (motorkap even open doen, je ziet ze vanzelf zitten) Aan de zijkant van onderen, net voor het wiel een aan elke kant, en tussen het voorscherm/spatbord en de bumper aan elke kant ook nog 2 aan elke kant. Het beste kom je er bij als je de auto even op een brug zou kunnen zetten, maar even de voorkant van de wielkastbekleding er uit kom je ook een heel end mee. De voorste 2 bouten tussen bumper en spatbord zijn verschikkelijk Kl*(& om te bereiken. Alle bouten zijn sleutel maatje 10.
Danny
en bij die laatste 2 moet je uitkijken dat de vasgelaste moertjes niet loslaten want dan draai je een bultje in je spatbord
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.