Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Toeter werkt te goed
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
jammy
:?: Vraagje"
ik reed gister op een rechte weg en opeen uit het niets begon mijn toeter te toeteren en hij had weinig zin om op te houden. Best lullig als je midden op de snelweg rijd. na een paar klappen op het stuur stopte hij ermee maar nu doet hij het allen nog als ik een bocht maak naar rechts.''best iritant ''

mischien iemand een idee wat het zou kunnen zijn
Pestventje
Ik ben a-technisch, maar als ik het zo lees lijkt mij het een contact probleempje.

Btw, zwaaide de mensen terug toen je aan 't toeteren was lol.gif
Makaveli
nog niet meegemaakt maar ik denk ook dat het een probleem is met een contact ofzo

Dit is wel een goede manier om aandacht te trekken al maar een geluk dat je in zo een mooie auto rond rijdt lol.gif
Slider
Ik ken wel iemand die het een keer bij een Uno had. Die heeft toen de draad van de claxon eraf gerukt. Was in Italie en alle italianen werden gek. Ik heb nog nooit zoveel middelvingers op 1 kruispunt gezien.... :twisted: Maar het zal denk ik inderdaad een vies contactje zijn. Nu weet ik alleen niet waar dat contact zit. Als je dat weet te achterhalen kun je er misschien wat WD-40 tussenspuiten of contactspray.
Sneeky waar zit dat contactpunt?
Weazel
is niet het contactpunt zelf er is een veertje over in uw stuur van de claxon. ik heb het ook gehad best wel vervelend. weet niet wat het kost was nog onder garantie ma het zal wel niet veel zijn.
groeten
evill bravo
het veertje kon strak gespannen zijn en met dit warme weer uitgezet zijn en maakt dan automatisch contact!!
marcelv8
misschien zijn die 2 draadjes het hulsje beetje kapot, dat het koperdraad van beide elkaar raakt (was met m'n reachtruck ook zo..) :?
jammy
Ik weet niet hoe het kan of hoe het er is terechtgekomen maar er zat een muntje van 50 cent in me stuur dit was tussen de 2 contactpuntje van de toeter vast komen te zitten. Hoe het er terecht is gekomen is voor mij een heel groot raadsel maar goed het is opgelost iniedergeval en ben er nog rijker van geworden ook. lol.gif

bedank iedereen
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.