Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Advies voor nieuwe zuinige auto
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Algemeen
Bravo-Arnhem
Hallo beste mensen,

Ik rij momenteel een Bravo 1.4 uit '96, aangezien ik nu elke dag op en neer moet rijden van en naar mijn werk, wil ik graag een super zuinige auto.

Wie kan mij wat aanraden?

Zuinige benzine of toch een diesel?

Mijn budget is max € 3000,- euro!

Groetjes Martin thumbsup.gif
WORP3
QUOTE (Bravo-Arnhem @ Nov 24 2010, 17:27) *
Hallo beste mensen,

Ik rij momenteel een Bravo 1.4 uit '96, aangezien ik nu elke dag op en neer moet rijden van en naar mijn werk, wil ik graag een super zuinige auto.

Wie kan mij wat aanraden?

Zuinige benzine of toch een diesel?

Mijn budget is max € 3000,- euro!

Groetjes Martin thumbsup.gif

ik zou zeggen een zuinige benzine, diesel is inmiddels zo duur geworden dat het niet echt meer loont.
Wat nog goedkoper is is een auto met een G3 gas installatie, vrij laag in belasting en zeer lekker aan de pomp wink.gif

Vraag me overigens wel af of Fiat iets te bieden heeft voor dat budget, volgens mij rijden zo'n beetje alle Fiat's onder de 1 op 20 terwijl er inmiddels al diverse auto's zijn die daar ver boven zitten.

Succes.
Peter1988
Wat is veel rijden? Als je echt aanzienlijk veel km's gaat maken in een jaar tijd dan is een diesel te overwegen, maar zoals WORP3 al aangeeft is diesel ook al wel een stuk duurder. Daarnaast betaal je ook weer meer in wegenbelasting.
Gas is inderdaad wel het goedkoopst aan de pomp, 15 - 20 euro moet wel een volle tank mee te behalen zijn volgens mij.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.