Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Stoel wil niet meer naar voren klappen
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
Bravo '99 GT
Sinds vorige week wil de bijrijders stoel van mijn bravo niet meer naar voren klappen. emo.gif
Wie weet hoe je dit kunt oplossen wat is een beetje lastig met instappen achter in.

groet,

Johan
Bravo-niels
QUOTE (Bravo '99 GT @ Oct 13 2010, 19:39) *
Sinds vorige week wil de bijrijders stoel van mijn bravo niet meer naar voren klappen. emo.gif
Wie weet hoe je dit kunt oplossen wat is een beetje lastig met instappen achter in.

groet,

Johan

Dan zit onder de stoel ergens een pinnetje niet goed, heb ik ook last van gehad. stoel dr uit trekken en even kijken of alle mechanismen werken, t is wel ff zoeken welke je moet hebben want t zijn nogal wat bewegende delen voor een stoel.....

Have fun.
DaniR
Tijdje geleden nog gehad.

Stoel los schroeven, plastic dingen aan de zijkant loshalen. Stoel op z'n kop, bekleding zover mogelijk naar beneden trekken ( tot de helft is voldoende, zitten wel 2 haakjes die alles strak houden, die even weghalen ) dan zie je vanzelf een los draadje bij het hendelmechanisme. Beetje friemelen ( in het donker het gaatje vinden wink.gif ) en testen. Daarna alles terug bouwen.

Tijdsduur 15min

khoop dat je hier wat aan hebt.
Bravo '99 GT
bedankt voor de reactie's ga het morgen eens bekijken

Ik laat wel weten of het gelukt is.
Bravo '99 GT
De stoel is weer gemaakt cheer.gif , de kabel was niet los maar te lang. heb het spul een beetje bij gebogen en de stoel klapt nu weer goed naar voren bedankt voor de info. thumbsup.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.