Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Rammelend/bonkend geluid
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
MaykeEva1
5 Oktober is de auto (Fiat Brava 1998) naar de garage geweest,omdat deze een rammelend/bonkend geluid gaf aan het rechter voorwiel,je voelde het ook aan de binnenkant.
Nu heb ik aan beide zijden de stabilisatorstangen laten vervangen (ze waren wel versleten)..het sturen ging een stuk soepeler.
Van de draagarmen is de speling verholpen.
1 dag heb ik het geluid niet gehoord en nu is het gewoon weer..iemand enig idee wat het nog zou kunnen zijn?
WORP3
Waarschijnlijk de stabilisatiestang rubbers waarmee de stang vastzit aan het subframe.
MaykeEva1
Ik wilde eerst alleen de rubbers vervangen maar garage zei dat de stang zoveel duurder niet was,dan neem ik aan dat die mee vervangen zijn..

Edit: waar is mijn andere topic gebleven?
Danito
Ben even nieuwsgierig.....hoe is dit afgelopen??
MaykeEva1
QUOTE (Danito @ Jan 4 2011, 18:59) *
Ben even nieuwsgierig.....hoe is dit afgelopen??

Het probleem is nog niet verholpen,komt nog bij dat als ik rem,de rem een beetje begint te trillen.
Dat bonken van het rechtervoorwiel is dus nog,vooral bij kuilen,op de snelweg hoor je helemaal niks.
Waar kan dit allemaal aan liggen?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.