Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Artikel Italfest in belgische krant
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Algemeen
TheLizard
En WIJ worden ook genoemd
biggrin.gif
zie hieronder:

[img]http://home.quicknet.nl/qn/prive/gd.elzinga/images/italfest2003/italfestkrant[/img]
jwlos
leuk man allen jammer dat het uit belgie komt en dat er hier zo weinig van is geshreven behalvedoor automaxx

grees jwlos
Triple B
wij moeten onze bekent heid nog GROOT maken maar dat komt vast nog wel
RARARA
Ik denk ook dat als wij "mede-organisatoren" zijn en dat willen blijven, dat we volgend jaar wat meer moeten gaan doen, behalve opkomen dagen natuurlijk lol.gif

Ik denk dat dit zeker interessant is met name voor de publiciteit en voor de ervaring als club, dit jaar heeft eigenlijk Tom het meeste gedaan (waarvoor onze dank natuurlijk !! biggrin.gif ) dus dat was eigenlijk gewoon gratis publiciteit en een heel tof weekend.

Wat zijn jullie gedachten hierover ?? (met name het bestuur natuurlijk)
The Master
Vindt dat je helemaal gelijk heb... Maar, toen ital-fest een beetje 'bedacht' werdt was er nog geen bestuur, en had jij de meeste contacten met hun.. :wink:
Maar, zo vindt ik t b.v. niet erg als er 1 iemand (van buiten het bestuur) Ital Fest (2005) wilt regelen. We zijn tenslotte allemaal (toekomstige) clubleden!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.