Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Knoppenconsole verwijderen?
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
THUNDERBOX
Ik heb gisteren een parrot carkit ingebouwd, maar wil toch graag het display in het midden hebben,
kan iemand mij een beetje uitleggen hoe ik de knoppenconsole verwijder?
Ik heb natuurlijk alle imbus boutjes eruit gehaald maar dan zit hij nogsteeds muurvast.
Verder kan ik me zo voorstellen dat de draaiknoppen eraf moeten, maar zou hier graag de beste methode voor willen weten?

alvast bedankt
Danny
QUOTE (THUNDERBOX @ Sep 12 2010, 12:56) *
Ik heb gisteren een parrot carkit ingebouwd, maar wil toch graag het display in het midden hebben,
kan iemand mij een beetje uitleggen hoe ik de knoppenconsole verwijder?
Ik heb natuurlijk alle imbus boutjes eruit gehaald maar dan zit hij nogsteeds muurvast.
Verder kan ik me zo voorstellen dat de draaiknoppen eraf moeten, maar zou hier graag de beste methode voor willen weten?

alvast bedankt

achter de middelste draaiknop zit nog een imbus, achter het frontje van de radio 2 of 4
verder zijn alle imbus visueel makkelijk te ontdekken
THUNDERBOX
QUOTE (Danny @ Sep 12 2010, 16:18) *
achter de middelste draaiknop zit nog een imbus, achter het frontje van de radio 2 of 4
verder zijn alle imbus visueel makkelijk te ontdekken

Oke die heb ik gevonden.
De imbusjes die ik losgedraaid heb zijn:
2 onder
4 achter de radio
1 achter de middelste draaiknop

Weet je zeker dat dat ze allemaal zijn? Ik heb namelijk geprobeerd de kap naar voren te trekken, maar heb nogsteeds het gevoel dat er nog meer zitten...
Ik heb al geprobeerd die andere draaiknoppen eraf te krijgen, maar dat wou niet zo 1 2 3...
Gwboes
Er zitten er ook nog 2 in de knoppenbalk in het midden. de buitenste plaatjes eraf halen en daar achter zit er aan elke kant ook nog 1.
THUNDERBOX
QUOTE (Gwboes @ Sep 12 2010, 21:51) *
Er zitten er ook nog 2 in de knoppenbalk in het midden. de buitenste plaatjes eraf halen en daar achter zit er aan elke kant ook nog 1.

Thanks! Ik zal morgen meteen even kijken
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.