QUOTE (Gwboes @ Sep 9 2010, 18:29)

mini steek worden ze in het algemeen genoemd ja. maar neem hem gewoon mee naar een auto materialen zaak en die pakken dan zo de goede.
thanks Gwboes , ik ben vandaag langs zo een zaak gegaan en direkt 2 van die zekeringen gekocht..
Toen ik de wagen kocht was er ook zo een parrot bluetooth systeem geinstalleerd.. En die maak blijkbaar gebruik van dezelfde stroom voorziening.. Die deed het ook nooit.
Had nog niet veel tijd daaraan besteed. Vandaag de zekering vervangen en het lampje van de parrot gaat branden.. Dus ik blij.. Voor de zekerheid effe de sigaretten aansteker laten opwarmen.. en na een paar seconden, brand de zekering weer door als ik dat doe..
Gelukkig had ik een reserve en die maar geplaatst... De vraag nu, want betekent dat.. moet ik een grotere dan 15 ampere zekering(blauwe) erin plaatsen of is dat weer gevaarlijk (brandgevaar).. iemand die een uitspraak hierover kan doen...
P.S ik ben geen roker, dus ik zal de sigarettenaansteker nooit gebruiken..Alleen om mijn tomtom op te laden.. maar ik neem aan dat dat minder zal trekken dan het opwarmen van de aansteker toch??