Even ter aanvulling: het kastje onder de achterbank heeft 3 stekkers, 1 kleine en 2 grote. Van de voorste grote stekker (richting voorzijde v/d auto) heb je de volgende kabels nodig: 1 lichtblauw kabeltje, een 1 wit kabeltje en een rode kabel. Het is een massa geschakeld systeem dus je moet zorgen dat je een afstandsbedieningkastje hebt die een korte min puls geeft. Bij de stekker zul je zien dat er 2 lichtblauwe kabeltjes zitten met daartussen het witte kabeltje. Je moet de achterste lichtblauwe hebben, deze zorgt ervoor dat de sloten dicht gaan. De witte zorgt ervoor dat de sloten openen. De rode is een constante plus, nodig voor de voeding van je afstandsbedieningkastje.
Nu voor de knipperlichten: links en rechts van de achterbank zie je een kabelboom lopen, de linker kabelboom heeft een lichtblauw/zwart kabeltje erin, die is voor het linker knipperlicht. De rechter kabelboom heeft een lichblauw kabeltje erin, deze is voor het rechterknipperlicht.
Mvgr, Mark
Fiat Marea Weekend 1.6 100 16v bj. 2000
QUOTE (gerby77 @ Mar 12 2011, 18:22)

Zo nadat ik dus gisteren toch het pakje van Cargoods had binnen gekregen,
vandaag maar eens aan de gang gegaan met de inbouw.
Deze dus!Door middel van een handleiding hier bij fiatbravoclub.nl en een gedeelte vanaf een duits forum
was ik (nadat ik de passende verbindingsonderdelen bij Heuts had gehaald) binnen 30 minuten klaar.
De aansturingsmodule van de deurvergrendeling zit namelijk onder de achterbank.
En van daar uit kun je ook heel makkelijk de knipperlichten aansturen, onder de zijdelingse afdekking van de achterbank
gaat namelijk aan beide kanten een kabelboom, met allebei een dunne (let op dunne) kabel naar achteren toe.
Dit is de knipperlicht kabel.
(zal morgen ff wat foto's met de mobiel maken, zodat dit ook goed te zien is)
En zo was het dus snel gepiept.