QUOTE (mike24tds @ Sep 2 2010, 09:32)

Goedendag ,mijn naam is Mike uit Hellevoetsluis Z-H en ben sinds een maand of 2 in het bezit van een '99 Marea Weekend 2.4 tds HLX,donkergroen(384/A).
Fijne auto dat wel maar ik hou wel voor alle zekerheid mijn Golf1(bel.vrij ,backup auto)erbij voor het geval ik moet sleutelen aan de diesel wat nu al veel voorkomt en nog veel voor gaat komen heb ik zo het idee.
B.v de distri(doe ik zelf) en nog meer ellende (heb de oliekoeler al gehad,zwaar lek bleek na afpersen)uit zichzelf claxoneren(clockspring?) en verder allemaal storingen.
Verder las(Tig/Mig/Mag)en draai (conv)ik als zijnde mijn werk en ook hobby.
ff verdere info wbt de Marea de kmstd is nu 242.000 /hlx/ volgens mij de meest luxe uitvoering/alarm/elec ramen achter etc./voor de rest is ie van binnen zeer netjes en van buiten toch wel gebruikerssporen ,maar dat hou je toch met een auto van haast 12 jr oud.
Wat ik al gedaan heb aan de Marea is het afdoppen egr (volgens mij nu vaker in noodloop lijkt het wel)lekkage oliekoeler en slangen/leidingwerk gerepareerd(moest de hydroslangen oliekoeler aanpassen met EO 15L en verderop i met EO 16S koppelingen die ik in de hydroliek gebruik ,dus dat kostte nix alleen veel moeite.
En een paar M22X1.5 bussen gedraaid voor de koeler om em te ontlasten .
Foto volgt nog
mvgr Mike.