mrfawlty
Aug 31 2010, 14:46
Zoals wel meerder malen vermeldt op het forum toch een vraag met betrekking van mijn dimverlichting.
Op een gegeven ogenblik deed mijn dimverlichting niks meer, zekeringen vervangen, lampen vervangen, en nog steeds niks.Alleen stadsverlichting en grootlicht werkt.
lampen doorgemeten en nu blijkt dat ik geen stroom krijg, massa verlegt, met een lampverklikkertje ook geen stroom.
Nu lees ik hier het ene verhaal en dan het andere verhaal.Er wordt gesproken van een relais en de andere zegtvan niet.
Heb alles doorgelopen en ben niks tegen gekomen.
Wat zou het dan kunnen zijn, stuurschakelaar.................
Is een fiat brava uit 1998 1,4 12V
is dit het geval kan je dit makkelijk zelf doen, aangezien de fiat 450 euro vraagt.
Graag hoor ik van jullie/
Gwboes
Aug 31 2010, 22:02
Is idd zeer waarschijnlijk de kolomschakelaar achter het stuur. Je kan best kijken of je er een op een sloop kan bemachtigen want nieuw zijn ze behoorlijk aan de prijs. Wel op letten dat je een goed type hebt (mk1/mk2).
Is ook redelijk makkelijk zelf te doen, let er wel op dat het stuur recht staat en de accu klem los is voordat je de airbag demonteerd.
mrfawlty
Aug 31 2010, 22:18
QUOTE (Gwboes @ Aug 31 2010, 23:02)

hoe weet ik wat vmk1 of mk 2 is?
Is idd zeer waarschijnlijk de kolomschakelaar achter het stuur. Je kan best kijken of je er een op een sloop kan bemachtigen want nieuw zijn ze behoorlijk aan de prijs. Wel op letten dat je een goed type hebt (mk1/mk2).
Is ook redelijk makkelijk zelf te doen, let er wel op dat het stuur recht staat en de accu klem los is voordat je de airbag demonteerd.
mrfawlty
Aug 31 2010, 23:28
hoe weet ik wat een MK1 en MK2 is?
Daar heeft BravoUser een mooi stukje over
geschreven
mrfawlty
Sep 9 2010, 10:17
Zo stuurschakeling op de sloop gehaald en gemonteerd, en het werkt ook nogeens...................
Alleen de clockspring was anders de aansluiting oop de airbag, nu heb ik de clockspring verwiiseld, en het werkt, geen storingen helemaal niks.
Iedereen bedankt voor de info.
clockspring is idd zo uit te wisselen.
goed dat het probleem verholpen is
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.