Hallo allemaal,
Wij hebben een fiat marea weekend 1.6 16v uit '98.
Zaterdag lekker aan het touren geweest en toen ging het lampje branden van het inspuit-systeem.
Het lampje brand niet in stand MAR alleen als ik 'm start en dan loopt ie ook onregelmatig. Als ik ermee rijd blijft ie ook continu branden behalve als ik het gas los laat dan gaat ie even uit. Nu was ik zaterdag naar de fiat dealer geweest in Vinkeveen (enige werkplaats in omgeving
Utrecht die op zaterdag werkt) en had m geprobeerd uit te lezen maar tevergeefs hij kon niet in de computer komen vanwege
een nieuw computersysteem bij hun. Nu hadden we al gevonden dat de auto op 3 cilinders loopt. Het is de 3e cilinder vanaf links die het niet meer doet. Vermoedelijk injector kapot.
Nu ga ik morgen even langs Dirk Kramer om 'm daar te laten uitlezen om het zeker te weten. Nu is mijn vraag mocht de injector kapot zijn waar kan ik die het beste halen en is het makkelijk om die zelf te vervangen. Had al wat topics hierover gelezen maar kwam niet echt uit op een how-to. Als iemand in de omgeving Utrecht me wilt en kan helpen zou fijn zijn?!
Alvast bedankt mannen.