Help - Search - Members - Calendar
Full Version: inbouwen subwoofer fiat tempra
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Algemeen
qoesee
hallo

ik vroeg me af hoe ik het makkelijkst mij subwoofer in een fiat tempra kan maken
en dan vooral vanaf de versterker naar de accu wat is beter de rechter of de linker zijde nemen
en hoe sluit ik dit aan op mijn accu

groetjes guus hink
FiatTempra
Heej Guus,

Je kunt beter de linkerzijde nemen want daar zit je accu ook en als je achter de isolatie kijkt onder de motorkap bij je brandschot dan zit er een rubber zonder kabel. als je daar een gat in maakt dan kun je daar je kabel voor je voeding door steken.

En dan is het gewoon een kwestie van de strippen bij je deuren weghalen, die zitten alleen vast met die schroefjes dus niks geen klikdingen.

Denk er wel om dat je middenstijl binnen er wel af moet! En je gordel bevestiging onderaan achter je stoel. Sleutel 17 of 19.

Als je het niet redt dan hoor ik het wel..
FiatTempra
Owjah als je nog wat moet weten over je tempra moet je et ff zeggen ik heb hier werkplaatshandboeken liggen.
dan kan ik het voor je opzoeken...!
THUNDERBOX
QUOTE (FiatTempra @ Sep 11 2010, 00:02) *
Owjah als je nog wat moet weten over je tempra moet je et ff zeggen ik heb hier werkplaatshandboeken liggen.
dan kan ik het voor je opzoeken...!

Ik ga ook een versterker aansluiten, maar ik rij een bravo.. Nou staat me er iets van bij dat je de signaal kabel en de voedingskabel het beste gescheiden naar de kofferbak moet trekken,
voeding links, signaal rechts? wat is jullie ervaring? Oh en ik neem aan dat jullie links en rechts bekijken vanuit de auto (dus als je in de auto zit).. ?
neighbourns nightmare
voedingskabel aan de bestuurderskant omdat je accu ook aan die kant zit en anders is dat niet echt zow logisch en omdat je je signaalkabel makkelijker vanuit je radio naar je passagierskant krijgt
Bravo-niels
QUOTE (neighbourns nightmare @ Oct 2 2010, 17:09) *
voedingskabel aan de bestuurderskant omdat je accu ook aan die kant zit en anders is dat niet echt zow logisch en omdat je je signaalkabel makkelijker vanuit je radio naar je passagierskant krijgt

Heeft meer te maken met interferentie tussen die 2 kabels. kan je ruis van krijgen als je ze tegen elkaar legt.
Bravo-niels
QUOTE (jacktom15 @ Nov 3 2010, 11:22) *

Jaja....voor achter in de fiat ofwat??
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.