Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Gebruiksaanwijzing Fiat Marea, achteruitrijlicht, pakeersensoren
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
yeldi
Hallo iedereen,

sedert kort zijn wij ook de trotse bezitter van een fiat marea weekend 1.6 stationwagen uit mei 2000.
Helaas is er bij deze auto, welke particulier is gekocht geen handleiding meegeleverd.
De complete vraagbaak met alle technische informatie kan ik lenen in de bibliotheek, maar tot mijn grootte verbazing kon ik hier in niet terug lezen hoe ik bv de lampen vervang, of in dit geval willen wij parkeersensoren inbouwen en deze moeten aangesloten worden op de + en - pool van het achteruitrijlamp.

Alle lichten die zich aan de achterzijde bevinden zitten links en rechts onder elkaar in een soort console.
Hier zit wel een soort van klepje aan de achterkant waar je zo te zien een bepaalde sleutel voor nodig hebt, en achter het paneel van de kofferbak deksel lopen allemaal kabel bomen.
Is er iemand die ons wijzer kan maken, over hoe bij de lampen komt als deze stuk zijn, waar ik de bovengenoemde polen kan vinden, en is er een normale handleiding te verkrijgen waar dit soort dingen in uitgelegd staan.

Alvast bedankt en we hopen nog veel te kunnen leren op dit forum.

Bianca
Brooklyn
Handleiding zal wel ergens op marktplaats te vinden zijn. Als je al geen eens een lampje kan vervangen, zou ik niet eens beginnen aan het zelf monteren van parkeersensoren! In ieder geval wel welkom op het forum...
Staffie
Je kan bij de achterlampen komen dmv de sleutel van het reservewiel setje. Daar zit een soort lange buis met een zeskantige uiteinde, daarmee kan je de moeren losdraaien van de console zodat je bij je lampjes kan komen.
yeldi
QUOTE (Staffie @ Aug 27 2010, 16:02) *
Je kan bij de achterlampen komen dmv de sleutel van het reservewiel setje. Daar zit een soort lange buis met een zeskantige uiteinde, daarmee kan je de moeren losdraaien van de console zodat je bij je lampjes kan komen.

Staffie,

bedankt voor de heldere update, we hadden hier al een vermoeden van maar wisten het niet zeker.
Het is toch wel fijn als iemand je antwoordt kan geven op je vraag of vragen zonder dat je eerst je halve auto stript en achteraf blijkt dat het heel simpel is.
We hebben wel al gemerkt en gelezen dat de marea meer dan een zomaar standaard auto is.

Bianca
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.