Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Trekhaak Marea sedan hetzelfde als een Weekend
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
BartR
Mijn zwager heeft mijn Marea gekocht maar nu wil hij er een afneembare trekhaak onder plaatsen. Is het mogelijk om een trekhaak van een Marea Weekend te monteren onder een Sedan? Zo op de plaatjes te zien is de vorm identiek behalve de extra montagebeugel in het midden bij een weekend. Is dit op een of andere manier toch passend te maken?

Alvast bedankt voor de antwoorden.

Groeten,

Bart
richardz
QUOTE (BartR @ Aug 24 2010, 17:24) *
Mijn zwager heeft mijn Marea gekocht maar nu wil hij er een afneembare trekhaak onder plaatsen. Is het mogelijk om een trekhaak van een Marea Weekend te monteren onder een Sedan? Zo op de plaatjes te zien is de vorm identiek behalve de extra montagebeugel in het midden bij een weekend. Is dit op een of andere manier toch passend te maken?

Alvast bedankt voor de antwoorden.

Groeten,

Bart

Of dat mogelijk is durf ik je niet te vertellen.
Mocht hij besluiten dat hij er een gewone onder wil dan heb ik daar nog wel 1 van liggen.

Voordeel van een trekhaak vindt ik is dat je bij een eventuele aanrijding van achter vaak minder schade hebt. :-)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.