Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Lekkage
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
mrfawlty
Ik heb een lekkage in de auto en wel aan de passagierskant.
Na wat onderzoek gedaan te hebben ben ik erachter waar het vandaan komt............... weet niet hoe dat ding heet maar zal het in het kort uitleggen.
Aan de passagiers kan bij het middenconsole, onder het dashboard, zit een transparante kap? hierin komen twee aluminium pijpen in, waar de pijpen in het plastic gaan lekt ie volgens mij koelvloeistof iedergeval daat is het nat, nu zit dat ding aan elkaar met drie boutjes deze heb ik al aangedraait maar blijft op dat punt lekken.
Wat kan ik hier verder zelf aan doen? en als ik hem naar de garage breng is dat een kostbare reparatie.
Het is een fiat brava 1,4 12V uit 1998.
Frontysco
QUOTE (mrfawlty @ Aug 22 2010, 12:23) *
Ik heb een lekkage in de auto en wel aan de passagierskant.
Na wat onderzoek gedaan te hebben ben ik erachter waar het vandaan komt............... weet niet hoe dat ding heet maar zal het in het kort uitleggen.
Aan de passagiers kan bij het middenconsole, onder het dashboard, zit een transparante kap? hierin komen twee aluminium pijpen in, waar de pijpen in het plastic gaan lekt ie volgens mij koelvloeistof iedergeval daat is het nat, nu zit dat ding aan elkaar met drie boutjes deze heb ik al aangedraait maar blijft op dat punt lekken.
Wat kan ik hier verder zelf aan doen? en als ik hem naar de garage breng is dat een kostbare reparatie.
Het is een fiat brava 1,4 12V uit 1998.

stuur even een mailtje naar kitty_tamael apenstaartje hotmail.com
zeg er bij dat je via Hans aka Frontysco aan zijn mail bent gekomen.

Deze jongen is een echte fiat liefhebber en is vele malen goedkoper als een garage!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.