Help - Search - Members - Calendar
Full Version: HELP blijft slecht starten G3
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
Vincent
[/size][size=12][color=red][/color]
Hoi beste Leden

Nog bedankt blue brava en de andere liefhebber voor de band en de velgen. Staan goed en zal binnenkort foto plaatsen.

ALLEEN:

Mijn marea weekend op G3 start erg slecht. Ik moet 2 tot 3 maal 5 sec. de startmotor laten draaien totdat hij een keer aanslaat.
Bougies en kabels vernieuwd accu is goed. Start altijd eerst op benzine.

Rij ik een stukje en stop dan...dan start hij wel meteen. Rij ik een stukje en laat ik hem 5 min of meer staan dan weer als hierboven. Benzinepomp zou niet zo goed meer zijn. Kan het daar aanliggen????? Of iets van een gasinjector???

Ik weet het niet. Als iemand het weet!!!! of iemand kan dit en wil dit repareren tegen een vergoeding heeeeeeeeeeeeel graag.

mvgr Vincent Hoornweg
Green Fantasy
ik heb hier ook last van gehad, dat hij slecht starte als hij koud is. bij was het een van de gasinjectors die van binnen een beetje aangekoekt was. ( je moet je dit zo voorstellen, iets zoals kalk aanslag)

bij mij heb de garage ( goede vriend van me ) in de benzine tank een goedje gegooid zodat deze aanslag weer oplost. je moet hiervoor wel een ruime halve tank benzine voor oprijden. zodat het goedje zich goed ken mengen door de injectors.

ik heb nu sinds dat spul er door heen is gegaan, en mijn tank benzine heb leeg gereden nergens meer last van. het is nu zo´n 4 maanden geleden.

succes ermee

greetz youri
Vincent
Bedankt Alleen al is de motor heet doet hij na een paar minuten stilstaan weer slecht???

Als ik hem start uitzet en meteen weer aanzet doet ie het wel meteen

Overigens hoe heet dat spul dat je bij de benzine heb gegooid???????
Ik zal het wel proberen maar vrees het ergste.

Bedankt
Kelvin104
He Vincent

Kijk eens hieronder http://www.fiatbravoforum.nl/viewtopic.php?t=1528

Had het probleem ook, met het goedje door de benzine was het niet opgelost bij mij (beetje garageshop) weet wel welk goedje wij bedoelen weet de naam zo even niet. Is om de hele boel even te reinigen aangezien LPG een hele schrale brandstof is.

In mijn geval was het een lekke gasinjector lees duur grapje.

Weet het zo niet meer exact maar was zo'n 300 - 350 euro gemonteerd.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.