Ik open toch maar even een topic voor deze vragen. Ik ben van plan om een paar dingetjes te laten maken/in te bouwen in mijn Bravo. Sowieso komt er straks groot onderhoud aan (Distri+rol,waterpomp en multiriem, slang boven inlaatspruitstuk vervangen, aircoslang fixen, etc etc) Dus dan word mijn auto weer helemaal 100%
Nu had ik vandaag op de sloop een Bravo gevonden (1.6 16V) met mistlampen. Mij leek het wel gaaf om een setje mistlampen te hebben, dus ik nam alvast die schakelaarbank mee. Allemaal direct aangesloten enzo, nog zonder mistlampen. Het lampje gaat, bij drukken op de schakelaar, niet aan. Dus nou komt de vraag: Tot hoever is alles voorbereid voor de lampen? Ik heb al gezocht verder op het forum, maar dat zijn allemaal posts uit 2005 (dus zonder valid linkjes naar sites etc) Iemand had het erover dat er nog een aparte draad moet worden getrokken vanaf de zekeringkast naar het relais? Is dat zelf te doen? Wie heeft een PDFje/foto's/walkthrough voor deze installatie?
Ik ben van plan om een ander setje mistlampen in te bouwen, want ik heb wel gezien en gelezen op het forum dat het niet makkelijk is om in de bestaande bumper gaten te zagen voor de mistlampen. Bijvoorbeeld: http://link.marktplaats.nl/370239713 . Deze zouden kunnen passen in die ruimte in het midden van de bumper. 't Is een idee
Dan nog de airco: Ik ben laatst naar een bedrijfje in Zwolle geweest die voor 65 euro je airco cleant, vacumeert, smeert EN vult! Is zeker de moeite waard!
Maar helaas kwamen we daar er achter dat er 1 van mijn slangen lek is. Als het goed is, de slang vanuit de filter/droger, naar de condenser (als je voor de motor staat, rechts ) Deze wil ik dus gaan laten vervangen. Maar wie weet wat zo'n slang moet kosten?
Nu ik toch nog bezig ben: Vanmiddag geprobeerd achter mijn tellerset te komen. Gelukt. Lampje van de ( ! ) vervangen (deed het niet...) stekkers er weer aan. Handrem aantrekken, contactslot om: Lampje deed het nog niet! Vervolgens ander lampje geprobeert (die 100% wel werkt!) Wederom: Niks. Wie weet wat er loos is? Zekering? Ik heb even in het boekje gekeken, staat niks over een zekering voor dat lampje...
Kloten dus.
Nou, nu heb ik wel weer genoeg gelult. Hopelijk dat jullie kunnen helpen!
Alvast bedankt!
<edit> Ik zat net op MP te sneupen en vond dit: http://link.marktplaats.nl/369567439 . Dit is net wat ik zocht, omdat die roostertjes in mijn auto afgebroken zijn