Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Ruitenwisser achter vraagje
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
bravomartijn
Is het normaal dat, als je achter gaat sproeien, dat je wisser gewoon op interval blijft en niet constant wist? Ik vind het bijzonder apart dat hij gewoon op interval blijft als je wist, bij mij althans. Wie kan dat beamen?
Rayman19876
Voor zover ik weet, heeft de achterruitenwisser alleen maar interval stand. Of dat moet bij een marea of 1 of ander pakket wat je kon kiezen er bij zitten...
bravomartijn
Oke! beetje apart, want het is tijdens het sproeien van de achterruit een beetje vervelend dat 'ie maar op interval wist.
Maar in iedergeval thanks voor je reply
Frontysco
dat klopt, heb zelf 2 bravo's gehad welke beide alleen achter de interval konden gebruiken.

Niets kapot dus smile.gif
marea_weekend
Bij mijn marea weekend wist de achterruitenwisser wel constant met sproeien.

Groeten.
Dutch Dimension
Idd vrij irritant

Mede daarom heb ik hem destijds ook verbannen van de auto yummie.gif
Eddos
Dat noem ik niet echt een oplossing, dan kun je immers helemaal niets meer.

Mijn bravo had ook geen achter wisser, die is heel rap weer terug gekomen..
Dutch Dimension
Das toch een goede oplossing.
Gaan toch best vaak nog stuk ,en als je een nog werkende hebt ,kan je hem dus leuk verkopen widegrin.gif

Bij mn nieuwe auto heb ik hem 1 dag na aankoop al eraf getrokken
Mis hem nooit ,heb tenslotte ook 2 spiegels op de auto wink.gif
Staffie
Die van mijn weekend kraakte en piepte, zwaar irritant. Nu opeens doet ie t vlekkeloos (en streeploos emo.gif ) zonder piepen en kraken. Een soort van zelf herstellende wisser zeg maar, en das fijn bij een station, zie je nog eens wat van de wereld achter je widegrin.gif

Maar om ff ontopic te komen... Van de weekend weet ik dat de wisser een paar slagen maakt tijdens en na t sproeien (doet mn kat trouwens niet...) maar t heeft geen nut bij mij want het piest de vloeistof er bij de linker kokerbalk weer uit.... bonk.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.