Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Diepe Brom bij de motor
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
DaniR
Vandaag wezen fitnessen... heen niks aan de hand.
Toen ik terug wou rijden bij het starten een luide brom onder de motor kap.
Brom kan je een beetje vergelijken met zown aso golfje met een jap en zonder kat.

Ik de motorkap open gemaakt... komt het geluid rechts boven in vandaan van de motor vandaan. beetje gekeken maar niks kunnen vinden... ik vond ook dat het een héél licht branderig geur had... ( in de auto ruik je niks ) overigens branden er geen lampjes ofzo..

Morgen ochtend ga ik gelijk naar Dirk.. maar kwas benieuwd of iemand hier een idee had wat het evt kan zijn...

Daniel
Gwboes
1600?
Dan zou ik uitgaan van een gescheurd uitlaatspruitstuk.
DaniR
QUOTE (Gwboes @ Aug 11 2010, 22:19) *
1600?
Dan zou ik uitgaan van een gescheurd uitlaatspruitstuk.

Trofeo.. 1.2tje... zelf zat ik ook aan zoiets te denken... lijkt dus tussen het flex uitlaatstuk te zitten en de motor....
spruitje wordt wel weer duur denk ik.. frown.gif

kan dat ding trouwens zomaar uit het niets scheuren?
Gwboes
1.2 is het geen uitlaatspruitstuk, deze scheuren eigenlijk nooit en zit aan de voorkant van de motor.

Dan denk ik gewoon dat je flexibele gedeelte kapot is.
DaniR
QUOTE (Gwboes @ Aug 11 2010, 22:27) *
1.2 is het geen uitlaatspruitstuk, deze scheuren eigenlijk nooit en zit aan de voorkant van de motor.

Dan denk ik gewoon dat je flexibele gedeelte kapot is.

Ik weet dat het toevallig al een keer gelast is...dus dat zou misschien wel kunnen.. anders misschien de voorpijp schijnt ook wel een fiat ding te zijn..?

maar zou dat een licht branderig geur kunnen veroorzaken?
Gwboes
Oké, en die lucht kan zeker.

Maar ik denk dat ze bij Kramer het binnen 10 seconden weten als je er bent.
DaniR
QUOTE (Gwboes @ Aug 11 2010, 22:33) *
Oké, en die lucht kan zeker.

Maar ik denk dat ze bij Kramer het binnen 10 seconden weten als je er bent.

Jah denk ik ook, voor Gela... die jongen weet alles.. heeft ook overuren gemaakt aan de witte bravo van Ruudje/Darkbullit

Tis meer even beetje kijken wat het is... soort van geruststelling puh2.gif

Thnx voor de info!
Ruudje
Hahaha ja en ik heb de rekeningen om dat te bevestigen (en van veel dingen heb ik ook geen rekening wink.gif ).
Denk zelf dat de boel ook gescheurd is, klinkt allemaal logisch iig.
DaniR
QUOTE (Ruudje @ Aug 12 2010, 08:24) *
Hahaha ja en ik heb de rekeningen om dat te bevestigen (en van veel dingen heb ik ook geen rekening wink.gif ).
Denk zelf dat de boel ook gescheurd is, klinkt allemaal logisch iig.

idd flex stuk over de lengt gescheurd...

Ze vonden het echter wel een mooi geluidje puh2.gif haha
Ruudje
Haha ja daar houden ze wel van xD vandaag weer even langs omdat de spuiter mijn motorkap niet goed heeft gehangen. Gelijk maar naar hun toe.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.