Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Fanatics Tuners Day 2, Zevenhuizen
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Meetings
Cleaned Bravo
ik ben er dan net weer van vakantie, zijn er ook mensen die hier heen gaan? en zo ja willen jullie ergens afspreken om samen er heen te gaan rijden?

greetz rodney
BravoUser
QUOTE (rodney @ Aug 7 2010, 20:30) *
ik ben er dan net weer van vakantie, zijn er ook mensen die hier heen gaan? en zo ja willen jullie ergens afspreken om samen er heen te gaan rijden?

greetz rodney

Is dat in Zevenhuizen..Zuid-Holland..?? Of ergens anders..er schijnen nog 2 Zevenhuizen in nederland te zijn nl.
Enne...Jouw Bravo was toch ineens door je vader verkocht.??

Greetz,
BravoUser thumbsup.gif
Cleaned Bravo
QUOTE (BravoUser @ Aug 8 2010, 02:30) *
Is dat in Zevenhuizen..Zuid-Holland..?? Of ergens anders..er schijnen nog 2 Zevenhuizen in nederland te zijn nl.
Enne...Jouw Bravo was toch ineens door je vader verkocht.??

Greetz,
BravoUser thumbsup.gif

Dat is zevenhuizen in zuid Holland. Ja klopt mijn oude bravo had hij verkocht maar heb nu een ander die veel mooier is.
voor foto's www.rodneykpl.Hyves.nl
Greet rodney
Cleaned Bravo
ik ben geselecteerd dus sta er met de bravo
ik moet vanaf groningen komen
Brooklyn
Ik ga daar ook heen, maar rij wel rechtstreeks en weet nog niet hoelaat...
Cleaned Bravo
oke nice ik ga ook heen half 8 vertrek ik sochtends mabey zie ik je daar dan wel dit is mijn nieuwe ride

meew
Na de vele vragen of er dit jaar een Fanatic Tuners Day 2 kwam, kunnen wij dat nu eindelijk bevestiging!

22 Augustus 2010 Eetcafé La Baraque, Zevenhuizen (ZH). Fanatic Tuners Day 2!

Deze dag zullen zowel het pannenkoekenhuis, restaurant, snackbar en de gewone bar open zijn.

We gaan er net zoals vorig jaar een geweldige dag van maken! De verkeers begeleiders zullen ook weer aanwezig zijn om alles in goede banen te leiden.

Er zijn uiteraard ook diverse prijzen te winnen.

Top 10 Show & Shine
Top 3 Best of Show
Best Girlcar
Best of Paint
Best of Wheels
Best of ICE

LET OP! Dit is wel een selectie meeting (vooraf selecteren) i.v.m. een beperkt aantal auto's die we kwijt kunnen. Bezoekers zijn van harte welkom. Hiervoor is op het naast gelegen industrie terrein voldoende parkeer gelegenheid.

Lijkt het je leuk om hier aanwezig te zijn? stuur dan 3 DUIDELIJKE foto's van je auto naar aanmelden@fanatic-tuners.com

Inkom zal € 5 per auto zijn.
Bezoekers gratis.

De poorten zullen om 10.00 uur open gaan en om 15.30 zullen wij beginnen met de prijs uitreiking. (vóór 12:00 binnen!)

GPS:

Zuidplasweg 12-14
2761 JL Zevenhuizen (ZH)

iets meer info wink.gif
Cleaned Bravo
http://www.fanatic-tuners.com

hier de website wink.gif
Basjeturbo
Helaas, niet aanwezig dit jaar.
Heb er geen tijd voor dit jaar helaas.

Iedereen veel plezier
BravoUser
Hé,
Dat is grappig..Ik heb daar vroeger vlakbij bij mijn ouders thuis gewoont.!! biggrin.gif

Ik kom wel ff kijken met de nieuwe Bravo.. yes_new.gif
Maar ben denk ik snel weer weg...helaas.
Want ben door mijn vader uitgenodigd...op het Bavaria City Racing in Rotterdam. ^^.gif
Hij heeft kaarten voor het VIP-Dorp en VIP-Tribune voor me. worshippy.gif

Voor de mensen van veraf...die ook Bavaria City Racing willen bezoeken.
Vanaf Zevenhuizen..is het maar +- 15min. rijden naar Rotterdam Centrum. idea.gif

Greetz,
BravoUser thumbsup.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.