Help - Search - Members - Calendar
Full Version: downtime
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Forum Mededelingen
graaf
Zo, we leven weer.... als het goed is.

Afgelopen zondag is de hardeschijf van de webserver waar o.a. de club draait een beetje overleden, waarna vrijwel direct alles offline ging.
De afgelopen 3 dagen ben ik druk bezig geweest om data heen en weer te schuiven tussen verschillende tijdelijke servers, om uiteindelijk alles weer op een nieuwe server live te kunnen zetten.
Helaas bleek de afgelopen 3 dagen maar weer dat als er 1 ding tegen zit, dat je dan gelijk alles over je heen krijgt.
Zo'n beetje alles wat mis kon gaan is er mis gegaan, maar het is uiteindelijk gelukt.

Met een gemiddelde van 10 uur slaap op 72 uur ga ik nu zo langzamerhand maar eens wat slapen.

Excuses voor het ongemak.
WORP3
QUOTE (graaf @ Aug 4 2010, 07:52) *
Zo, we leven weer.... als het goed is.

Afgelopen zondag is de hardeschijf van de webserver waar o.a. de club draait een beetje overleden, waarna vrijwel direct alles offline ging.
De afgelopen 3 dagen ben ik druk bezig geweest om data heen en weer te schuiven tussen verschillende tijdelijke servers, om uiteindelijk alles weer op een nieuwe server live te kunnen zetten.
Helaas bleek de afgelopen 3 dagen maar weer dat als er 1 ding tegen zit, dat je dan gelijk alles over je heen krijgt.
Zo'n beetje alles wat mis kon gaan is er mis gegaan, maar het is uiteindelijk gelukt.

Met een gemiddelde van 10 uur slaap op 72 uur ga ik nu zo langzamerhand maar eens wat slapen.

Excuses voor het ongemak.

Goed om te zien dat de site weer up en running is, je hebt je slaap verdiend biggrin.gif
Psycho
Geen probleem...
Er zullen vast belangrijkere dingen op je server gedraaid ehbben dan ons forum...

Btw, ik was degene die je heeft gebeld wink.gif
meew
thumbsup.gif worshippy.gif respect
RARARA
bedankt weer Jeroen !! thumbsup.gif
Dutch Dimension
thumbsup.gif
Rayman19876
Top dat het zo snel weer is opgelost thumbsup.gif
Je hebt er weer behoorlijk wat tijd in zitten zo te zien.
Danny
top dat je het weer voor elkaar hebt gekregen, ik begon al afkickverschijnselen te vertonen na 3 dagen geen FBC
Brooklyn
Bedankt voor je inzet en de moeite! thumbsup.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.