Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Kapotte knopjes van de electrische ruiten
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
De Belg
hoi,

het eerste probleem dat ik al had opgemerkt bij de koop zijn de knopjes van de electrische ruiten,
die zitten niet meer op hun plaats, ik heb ze nog wel maar als ik ze terugsteek is het nog niet
opgelost, is dit zelf op te lossen of moet ik ff bij de fiat dealer langs of bij de sloop? iemand ook
zoiets meegemaakt of iets dergelijk?

graag wat advies of ideeën

grts De Belg
Flymo
QUOTE (De Belg @ Jul 30 2010, 19:41) *
hoi,

het eerste probleem dat ik al had opgemerkt bij de koop zijn de knopjes van de electrische ruiten,
die zitten niet meer op hun plaats, ik heb ze nog wel maar als ik ze terugsteek is het nog niet
opgelost, is dit zelf op te lossen of moet ik ff bij de fiat dealer langs of bij de sloop? iemand ook
zoiets meegemaakt of iets dergelijk?

graag wat advies of ideeën

grts De Belg

Ik had het zelfde probleem, maar heb het opgelost.

De hele unit kan je eruit halen (stekkers los halen). meestal is het plastic scharniertje afgebroken. Als je de stukjes nog heb, kan je dat met goed secondelijm weer repareren, echter dit lukte bij niet en heb zelf een scharniertje van dun staaldraad gemaakt (het is even puzzelen, buigen en knippen) en zo is het bij mij opgelost.
(hele unit kost +/- €60.00).
De Belg
het is in orde, ik had de knop en op de manier die je me zei lukte het op 5min.

bedankt

het resultaat:
Rayman19876
Zo, flink wat krassen daarop zeg. frusty.gif
De Belg
ja, zo was ie al toen ik em kocht, enig idee wat ik kan doen om de
unit een beetje te fatsoeneren? ik zou liefst geen andere halen aangezien
ik een beetje in geldnood zit.
Eddos
Dit soort dingen moet je ook niet nieuw kopen; kijk even bij V&A of er een auto staat (weet niet of die van de bravo/marea ook passen?) waar het in zit en laat de verkoper het er uit slopen, ben je voor 10 euro klaar.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.