Help - Search - Members - Calendar
Full Version: E-per
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
marea2.0hlx
Wie heeft er e-per en kan voor mij even opzoeken welk 8 cijferig nummer eruit komt bij 2 verschillende Marea's (wel van de zelfde type).
En dan zoeken op Carterpan.
Kan na lang zoeken aan een carterpan komen maar de garage die deze er onder gaat zetten wil zeker weten of deze past onder mijn auto.
Nu heb ik via via een pan gevonden.
Deze auto is van hetzelfde type als de mijne alleen zijn er 5 verschillende carter pannen in omloop voor mijn auto. Maar de verkoper zegt dat deze pan ook op mijn auto past.

Als ik nu mijn en de sloopauto carros.nr geef kunnen jullie dan zoeken in e-per of daar hetzelfe nummer tevoorschijn komt voor een carterpan.

graag hoor ik van jullie.

groeten
Rayman19876
Welk exact type heb je? Bouwjaar, marea sedan of weekend?
marea2.0hlx
QUOTE (Rayman19876 @ Jul 27 2010, 18:57) *
Welk exact type heb je? Bouwjaar, marea sedan of weekend?

Hoi,

Ik heb een Marea Weekend 2.0 uit jan. 1997
zfa 18500000049108
en de andere (sloopauto)zfa18500000049108
Rayman19876
Heb even opgezocht bij firma tuynder, bij hun is het 8 cijferig nummer: 46401835. Staat er bij hun maar 1 bij voor marea van 1995 - 1999.
Voor een prijsopgaaf, even het onderdeel opzoeken, en een prijsopgaaf doen mbv motorcode. Of even bellen kan ook.
www.tuynder.nl Zijn vaak goede prijzen bij hun.

MVG Raymond.

P.s: Weet niet of dit dezelfde nummers zijn als bij e-per. Maar is geloof ik wel een origineel onderdeel nummer.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.