Help - Search - Members - Calendar
Full Version: ff voorstellen
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > WELKOM / WELCOME
marea2.0hlx
hoi,

ben nieuw hier en rij een Marea Weekend 2.0 HLX.
ben tevreden met de auto en heeft een grote ruimte achterin waarvoor wij hem ook hebben gekocht.
Heb een Marea Weekend 2.0 20V 5 cilinder uit 1997 met 190.000 km

Kom uit Oud Beijerland en wilde over 2 weken op vakantie maar dat zal denk ik niet lukken want vrijdag mijn carterpan kapot gereden tegen een steen.
Dus staat nu stil en de olie is eral uit gelopen door de scheur.

Bij gevraagd staat een oproep.

Hoop toch dat ik nog ermee op vakantie kan maar dan moet er toch eerst een nieuwe pan op.

groetjes Francois
WORP3
QUOTE (marea2.0hlx @ Jul 19 2010, 16:44) *
hoi,

ben nieuw hier en rij een Marea Weekend 2.0 HLX.
ben tevreden met de auto en heeft een grote ruimte achterin waarvoor wij hem ook hebben gekocht.
Heb een Marea Weekend 2.0 20V 5 cilinder uit 1997 met 190.000 km

Kom uit Oud Beijerland en wilde over 2 weken op vakantie maar dat zal denk ik niet lukken want vrijdag mijn carterpan kapot gereden tegen een steen.
Dus staat nu stil en de olie is eral uit gelopen door de scheur.

Bij gevraagd staat een oproep.

Hoop toch dat ik nog ermee op vakantie kan maar dan moet er toch eerst een nieuwe pan op.

groetjes Francois

Welkom op de site wink.gif
De reparatie hoeft toch geen twee weken te duren als je alleen de carterpan hoeft te vervangen ?
In ieder geval vast succes met de reparatie !
Brooklyn
Welkom op het forum.

Binnen twee weken krijg je de auto wel weer gerepareerd. Informeer eens bij de firma Tuynder (tuynder.nl) Wat ik tot op heden kan vinden is voor de 1.2 of 1.6

Succes.
marea2.0hlx
QUOTE (Brooklyn @ Jul 19 2010, 16:56) *
Welkom op het forum.

Binnen twee weken krijg je de auto wel weer gerepareerd. Informeer eens bij de firma Tuynder (tuynder.nl) Wat ik tot op heden kan vinden is voor de 1.2 of 1.6

Succes.

Dat is idd niet het probleem hoor, binnen 2 weken zal idd de auto wel klaar kunnen zijn.
maar wil geen 250 euro (tuynder) neer leggen voor een carterpan.
Dus misschien hebben juyllie hier nog suggesties voor minder....................
ben en blijf een nederlander, voor een dubbeltje op de 1st rij zitten
Eddos
Rij dan naar een sloop (wel met een andere auto uiteraard) en kijk of er wat soortgelijks staat, zo spannend is een carterpan ook niet..
marea2.0hlx
QUOTE (Eddos @ Jul 19 2010, 18:49) *
Rij dan naar een sloop (wel met een andere auto uiteraard) en kijk of er wat soortgelijks staat, zo spannend is een carterpan ook niet..

ik neem aan dat je dan wel een 2.0 hlx op de sloop moet hebben en dan nog geluk moet hebben dat ze de pan los wilt verkopen voor een luek prijsje.
Tuynder vraagd er 225 euro voor en op 1 sloop zelfs 250 euro
Rayman19876
Carterpan voor een 2.0 is niet goedkoop heb ik mij laten vertellen. Geloof dat je de motor er ook uit moet halen om de pan te vervangen. Best wel een tijdrovend klusje bij een 5 cilinder kan ik je vertellen. Maar geen 2 weken in ieder geval. Is helaas maar waar, best nog wel een kostbaar karwei. Hoop dat je nog een goede op de sloop kan vinden. Anders even zoeken via onderdelenzoeker.nl, misschien dat je dan wel een snelle reactie hebt.
Eddos
Het blok eruit voor een nieuwe carterpan? Als je het dan moet laten doen is het al helemaal een prijzig karwei..
Wel vervelend dat het blok er zo vaak uit moet..
Rayman19876
Dat vertelde onze grote vriend uit almelo. In ieder geval wat aan de kant, is namelijk niet dat je er echt fatsoenlijk bij kunt wink.gif . Het is niet dat je hem er zo onder vandaan schroeft, er zit nogal wat in de weg daarvoor. Daarom is een 2.0 duur in onderhoud. hypocrite.gif
BravoUser
QUOTE (marea2.0hlx @ Jul 19 2010, 18:22) *
Dus misschien hebben juyllie hier nog suggesties voor minder....................
ben en blijf een nederlander, voor een dubbeltje op de 1st rij zitten

Las hem dicht..en smeer hem 38 keer in met tektiel.
Dat houd wel van Oud-Beierland naar Renesse..
Fijne vakantie iig..

Greetz,
BravoUser thumbsup.gif

P.S Owh..en ook welkom hier. yes_new.gif
GeMiNi
inderdaad moet de bak er af omdat je anders niet alle boutjes los krijgen. Succes. Je kunt ook altijd onderdelenlijn.nl of onderdelenzoeker.nl proberen
Brooklyn
Kan het mij best voorstellen, vond het bij de Brava al een k karwei (mede doordat ik op mijn knieen zat).
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.