Mensen, ik durf het het amper hardop te zegggen op dit forum,(de volgende tekst word ook gefluisterd

) maar mijn zoektocht om mijn huidige diesel te vervangen heeft helaas niet geresulteerd in een mooie Marea. Ik heb gewoonweg geen mooi en betrouwbaar exemplaar kunnen vinden, zelfs niet na zoeken in andere provincies dus ik heb echt mijn best gedaan.
Ik liep echter wel tegen een hele mooie
Peugeot 406 Break aan, 2.0-16V met 145.000 (NAP) km's, bouwjaar 2002 en te koop bij de dealer voor een zeer mooie prijs, voorzien van het hele onderhoudsverleden.
Gezien mijn goede ervaring met mijn voorgaande 405's (5 jaar in een 1.9 bezine en de laatste 6 jaar en in de 1.9D) ben ik erop in gegaan en heb de auto gister gekocht.
Even duurder in de wegenbelasting etc, maar wel ruimte te over, genoeg vermogen (bijna 140 pk), zowel van binnen en buiten onberispelijke staat, keurige staat van onderhoud en mooi donkergrijs van kleur.
Als ik deze vergelijk met mijn afgelopen 405 Break, dan hoef ik hier amper iets aan te doen. Radio en speakers inbouwen, nieuwe 16 inch velgen eronder zetten, nieuwe H7 xenon bollen bestellen en me xenon overzetten en klaar.
Mijn huidige 405 is een echt hobbyproject geweest, dat hoeft bij deze niet door zijn staat, en alles zit erop en eraan (volautomatische airco, elec ramen 4x, cruise control, board computer, regensensor, etc).
Dus sorry dak een overloper ben

maar ik hoop hier af en toe toch nog gezellig mee te kunnen praten en misschien mensen hier en daar van tips te voorzien, ondanks dak geen Italiaan ben, maar zo'n nep Fransoos
Helaas koop je een auto niet alleen met passie, maar ook met verstand, en een oog op je financieen gericht, toch?