Op dit moment ben ik nog een (ahum) Peugeot 405 station diesel rijder (deze heb ik door de jaren heen leuk "gestyled)maar ik ben voornemens om deze binnen afzienbare tijd te vervangen voor een Fiar Marea Weekend JTD. het liefst een 2.4 JTD maar als dat lastig word, een 1.9 JTD is ook welkom.
De reden hiervoor is eigenlijk vrij simpel.
Ten eerste begint deze 405 toch wel een beetje richting zijn pensioen te rijden.
Ten tweede is 71 pk toch niet alles tegelijk (meer), het is een gewone 1.9 D.

Ten derde missen ik, en mijn honden nog meer, airco met dit bloedhete weer.
Als 4e, ik vind een Marea een mooi gelijnde station,(maar dat is natuurlijk heel persoonlijk) zeer compleet uitgerust en een bak aan ruimte achterin voor de honden, (net als me 405 trouwens).
Als laatste, een Marea is, voor zover ik info heb kunnen verkrijgen, een betrouwbare auto met voldoende power, niet al te zwaar voor de wegenbelasting, niet te duur in aanschaf en volgens mij ook niet al te duur in onderdelen?
De reputatie van Fiat is de afgelopen jaren behoorlijk omhoog gegaan, ik heb een aantal mensen met een Fiat gesproken en allemaal zijn zij behoorlijk tevreden, dus angst voor o.a het roestduiveltje is er niet meer.
De naam ArCee is mijn deejay naam. Ik gebruik deze naam al jaren met deejayen / mixen van Trance, ondanks dat ik al richting 50 ga (46 om exact te zijn). Ik vind het gewoon nog steeds waanzinnige muziek. Ook run ik een eigen internet station, zal de naam nog even niet vermelden voordat het als spam word aangezien, dat zou geen lekkere binnenkomer zijn

Ik ben getrouwd, geen kinderen, 4 katten, 2 honden (King kruising Sennehond en Hayleigh, Rottweiler) en werkzaam in de beveiliging op Schiphol.
Nou dat is hem ongeveer wel voor nu denk ik?
Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het wel.