Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Nog een stel nieuwelingen hier!
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > WELKOM / WELCOME
Den & Pen
Hallo! Zoals aan onze naam te zien is, wij zijn dus Den(nis) en Pen(ny) en wonen in Capelle a/d IJssel. Wij zijn sinds een aantal maanden in het bezit van een Fiat Marea 1.9 TD 100 bj '98 en wat een heerlijke auto is het!
Onze keus is op deze auto gevallen omdat wij wat meer ruimte wilden ook voor onze 2 honden, waarvan er 1 het heerlijk vind om op de meest idiote momenten door de bagger te schuiven (Daarna in een Audi op de achterbank geeft echt geen leuk effect!).
Echter hebben we nu een probleem met de auto, en zoekende naar een oplossing kwamen we dus hier uit...

Meer weten? Vraag gerust! biggrin.gif
Seaman
Welkom,

Wij willen meer weten (Plus foto's wink.gif)

Plaats ze/stel de vragen gerust shiny.gif
Den & Pen
QUOTE (Seaman @ Jul 17 2010, 02:10) *
Welkom,

Wij willen meer weten (Plus foto's wink.gif)

Plaats ze/stel de vragen gerust shiny.gif

Nou wat je meer wil weten weet ik niet puh2.gif en ben even gaan zoeken naar een foto van ons autootje, dus bij deze. Binnenkort moeten we echt even wat nieuwe maken geloof ik, aangezien ik niet veel kon vinden hahaha... Maar aangezien je om foto's vroeg, ook maar een foto van onze honden erbij puh2.gif Waaronder (1 van) de reden(en) dat wij een Marea hebben gekocht! thumbsup.gif

Onze vragen over de auto ga ik nog niet stellen nu, ik ga vanmiddag op mijn werk eens op mn gemak het forum doorspitten om te kijken of er ergens een soortgelijk iets te vinden is ;-)
En ja, zo'n makkelijke baan (en baas) heb ik dat ik dat kan doen cheer.gif Internetten en er nog voor worden betaald ook puh2.gif

Ons Autootje thumbsup.gif

Onze Golden Retriever Bo, de Baggerboer !!!

Daisy, onze Jack Russel van bijna 11 biggrin.gif
Seaman
thumbsup.gif Leuk man! Jack Russel vind ik leuke honden, vriend van mij heeft ze ook gehad.

Je Marea ziet er goed uit shiny.gif Ik heb een tijdje geleden voor het eerst in een Marea gereden en het rijdt zeer fijn. thumbsup.gif
Brooklyn
Welkom op het forum, nette Marea.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.