Help - Search - Members - Calendar
Full Version: lichtje airbag
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
Makaveli
Mijn lichtje van mijn airbag in het dashbord blijft altijd branden weet er misschien iemand wat de oorzaak kan zijn
Green Fantasy
hoogst waarschijnlijk is er een storing!

groeten youri
Bravo 1.6 16v
had ik ook naar de garage en de computer loaten resetten is 5 minuten werk

greets bravo 1.2 16v
Dream Hitchers
of je moet een airbag computer aan schaffen hebben ze ook tegen mij gezegt ressetten ho maar.(is een duur geintje)

Greetings
Bravo 1.6 16v
ik heb niks betaald toen omdat het niet zo veel werk was
Glen
bij mij is dat lampje blijven branden nadat ik men wijzerplaten had losgekoppelt en het contact had opgezet.
En de dag erna moest ik naar de autokeuring :roll:
Dus heb ik 't maar even afgeplakt tot men volgende onderhoudsbeurt om te laten resetten.
Bobi
QUOTE (Glen)
bij mij is dat lampje blijven branden nadat ik men wijzerplaten had losgekoppelt en het contact had opgezet.  
En de dag erna moest ik naar de autokeuring  :roll:  
Dus heb ik 't maar even afgeplakt tot men volgende onderhoudsbeurt om te laten resetten.

haha echt waar joh?! best goed idee eigenlijk

mag ik vragen hoe je dat hebt gedaan? :oops: van de buitenkant of binnenkant of... ??
Glen
gewoon gekleurde plakband aan de binnenkant erin gefoefelt + n cirkeltje langs de achterkant van het bord geplakt voor de zekerheid.
... auto goedgekeurd zonder opmerkingen. biggrin.gif
evill bravo
gekend probleem is al vaker hier besproken maar is dus niets ernstigs als ik het goed heb
bravoke
ik heb het zelfde probleem met da lampje van de airbag,
ik rij al twee jaar zo rond, en nu ook al twee maal mee naar de schouwing geweest en er elke keer door

greetz
bravoke
Glen
....het irriteerde me; dus afgeplakt tot volgende onderhoud.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.