Help - Search - Members - Calendar
Full Version: deur klinkt
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
haan
hallo

wie weet er hoe je een deur klink van fiat marea weekend er af krijgt deze is vandaag bij mij kapot gegaan

groeten bart
WORP3
QUOTE (haan @ Jun 29 2010, 15:17) *
hallo

wie weet er hoe je een deur klink van fiat marea weekend er af krijgt deze is vandaag bij mij kapot gegaan

groeten bart

Bekleding aan de binnenzijde verwijderen en de klink losschroeven, een schroef zit aan de zijkant van de deur.
haan
QUOTE (WORP3 @ Jun 29 2010, 16:37) *
Bekleding aan de binnenzijde verwijderen en de klink losschroeven, een schroef zit aan de zijkant van de deur.

o okee bedankt want de klinkt is vandaag stuk gegaan hij is aaan 1 kant afgebroken kan ju daar ook nieuwe onderdelen voor kopen?

groeten bart
haan
ik heb hem weer gemaakt hoor maar wat een pokke werk je komt er haast niet bij en er zit maar voor 1 kant een schroef hoe krijg je die andere kant an los?
nu weet ik trouwens meteen wat voor veel werk het word als ik straks er nieuwe boxen in ga doen en nieuwe kabels aanleggen je hebt door echt weinig ruimte

groeten bart
Gwboes
Hij zit met 1 m6 boutje achter de bekleding vast en dan nog 1 grote torx bout in de deur post. En dan niet alle stangetjes vergeten.
Moniquepeeters
Vooral het opnieuw vastzetten van de stangetjes is nogal een rotklus
haan
okee maar hij zit nu voorlopig weer goed maar je kunt er ook haast niet wij zit zoveel in de deur,kabel kabels enzo haha

maar toch bedankt voor de reactie
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.