Help - Search - Members - Calendar
Full Version: MP3/4 aansluiting IPOD
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo 2007 > Vragen en Problemen
FBS
Hallo allemaal!!

Ik ben zojuist lid geworden van de club! shiny.gif en heb al diverse topics gelezen op het forum.
Ik zit met het volgende "probleem"..

Ik heb eind vorig jaar een zeer mooie Fiat Bravo 2007 gekocht.
Hierin zit geen Blue&Me in.
Ik had toentertijd gevraagd of het mogelijk was om een B&M er in te laten, echter kon dit alleen vanaf fabriek. Jammer, maar helaas.
Wel was het mogelijk om mp3-speler af te kunnen laten spelen.
Het was mij alleen niet duidelijk dat het alleen met een IPOD zou kunnen. ik had dus heel fijn een Sony mediaspeler gekocht en die past daar niet op.
Er werd gezegd dat ze alleen een kabeltje hebben voor een Apple/IPOD-aansluiting (kosten rond de € 100,00)

Nu is het zo dat ik van plan ben om een IPhone aan te gaan schaffen en voordat ik weer dezelfde fout ga maken, wil ik graag weten of
dat dit dan WEL op dit kabeltje aangesloten kan worden? Het lijkt mij wel omdat het allebei Apple is.

Weer contact opgenomen met de dealer en gevraagd of dit mogelijk is.
Moeilijk gedoe na diverse telefoontjes werd er door de dealer verteld dat het alleen mogelijk was met een "kit" waarin de iphone kan worden aangesloten en je
er ook handsfree mee kan bellen. Fantastisch, kosten zijn nu alleen € 400,00!!
Nu snap ik niet waarom dat niet met het gewone kabeltje zou kunnen?

Kortom : is het standaard apple kabeltje gangbaar voor een iphone of is er nog een oplossing voor mijn Sony mediaplayer, type NWZ-E445??

Hoor graag of iemand mij kan helpen!

Alvast bedankt.

Groeten,

Syl
yuri
QUOTE (FBS @ Jun 25 2010, 17:04) *
Hallo allemaal!!

Ik ben zojuist lid geworden van de club! shiny.gif en heb al diverse topics gelezen op het forum.
Ik zit met het volgende "probleem"..

Ik heb eind vorig jaar een zeer mooie Fiat Bravo 2007 gekocht.
Hierin zit geen Blue&Me in.
Ik had toentertijd gevraagd of het mogelijk was om een B&M er in te laten, echter kon dit alleen vanaf fabriek. Jammer, maar helaas.
Wel was het mogelijk om mp3-speler af te kunnen laten spelen.
Het was mij alleen niet duidelijk dat het alleen met een IPOD zou kunnen. ik had dus heel fijn een Sony mediaspeler gekocht en die past daar niet op.
Er werd gezegd dat ze alleen een kabeltje hebben voor een Apple/IPOD-aansluiting (kosten rond de € 100,00)

Nu is het zo dat ik van plan ben om een IPhone aan te gaan schaffen en voordat ik weer dezelfde fout ga maken, wil ik graag weten of
dat dit dan WEL op dit kabeltje aangesloten kan worden? Het lijkt mij wel omdat het allebei Apple is.

Weer contact opgenomen met de dealer en gevraagd of dit mogelijk is.
Moeilijk gedoe na diverse telefoontjes werd er door de dealer verteld dat het alleen mogelijk was met een "kit" waarin de iphone kan worden aangesloten en je
er ook handsfree mee kan bellen. Fantastisch, kosten zijn nu alleen € 400,00!!
Nu snap ik niet waarom dat niet met het gewone kabeltje zou kunnen?

Kortom : is het standaard apple kabeltje gangbaar voor een iphone of is er nog een oplossing voor mijn Sony mediaplayer, type NWZ-E445??

Hoor graag of iemand mij kan helpen!

Alvast bedankt.

Groeten,

Syl

Zonder Blue&Me kun je helemaal NIETS aansluiten via USB.
Wat je volgens mij wel kan doen is via de CD-Wisselaar aansluiting inderdaad een iPod/iPhone interface aan kunnen sluiten.
Google maar eens naar "fiat iPod interface"

Laat je niet te snel afschepen met dure kosten!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.