Help - Search - Members - Calendar
Full Version: abarth voorbumper
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
Makaveli
Weet er iemand misschien waar dat je de abarth voorbumper kunt bestellen want ik vind hem nergens niet :?
Bravaabarth
bij je Fiat dealer kan dat gewoon normaal gezien..

als je DE abarth bumper wil hé
Makaveli
Jaja het is DE abarthbumper

thx voor de tip
Bravaabarth
ok, je hebt ook een variant van Lester, daarmee dat ik het vroeg...
pieter
hier in Hasselt bij de Fiat dealer (hoofdverdeler) ben ik de mijne gaan halen voor 315 eurokes... Staat zelfs al in grondverf. Ik raad je wel aan om ander gaas te nemen ipv het kippengaas dat je erbij krijgt.

En veel succes met het loshalen van de originele bumper,das geen lachertje. (meer dan 10 schroeven, hopelijk geen verroestte zoals bij mij)
Makaveli
thx zal ik in de week is naar hasselt rijden
SNEEKY
QUOTE (pieter)
hier in Hasselt bij de Fiat dealer (hoofdverdeler) ben ik de mijne gaan halen voor 315 eurokes... Staat zelfs al in grondverf. Ik raad je wel aan om ander gaas te nemen ipv het kippengaas dat je erbij krijgt.

En veel succes met het loshalen van de originele bumper,das geen lachertje. (meer dan 10 schroeven, hopelijk geen verroestte zoals bij mij)

zijn 12 schroeven lol.gif lol.gif lol.gif
losmaken van de binnenschelpen niet meegerekend ,anders 20 biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.