Mijn Marea Weekend 1.6 G3 heeft de geest gegeven na dik 268000 km gereden te hebben,hij stopte en deed niets meer......raar geluid en mijn oor had het goed....op 2 cilinders geen compressie meer.....repareren of een ander blok inbouwen was hij me niet meer waard dus maar wat bruikbare onderdelen afgehaald en de rest naar de sloop.
Zat net 2 weken een nieuwe voorruit in....jammer dan......ook 2 weken nieuwe draagarmen voor,maar die gaan nu onder mijn zoon zijn Marea en dan nu maar weer zoeken naar een andere....staat momenteel alleen niet veel te koop op G3.
Fab1Man
May 25 2010, 18:04
Is ie er nog en/of heb je nog onderdelen beschikbaar?
Ik heb zelf wat onderdelen die nog te gebruiken zijn er af gehaald voor eigen gebruik straks op een andere Marea SW en de rest is naar de sloop gegaan,alle sloten met de boordcomputer en de deurkrukken zijn naar mijn neefje gegaan die een Brava heeft.
Mijn zoon heeft de motorkap en de LV deur eraf gehaald en ruilt die voor een zwarte uitvoering omdat die van zijn Marea weer slecht zijn.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.