Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Nieuwe Marea driver
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > WELKOM / WELCOME
Staffie
Hallo allemaal!

Sinds vandaag ben ik in het bezit van een Marea weekend 1.6 uit 98 cheer.gif
Officieel eigenlijk pas vanaf aankomende woensdag want dan haal ik m op. Nooit gedacht dat ik Fiat zou gaan rijden maar na en proefrit was ik om en heb m gekocht als opvolger voor mn 205je. Een wereld van verschil qua rijden thumbsup.gif Mn doggies zullen de station ook wel waarderen denk ik want dat was de reden voor aanschaf hypocrite.gif

Greetz Dennis
Danny
QUOTE (Staffie @ May 22 2010, 19:09) *
Hallo allemaal!

Sinds vandaag ben ik in het bezit van een Marea weekend 1.6 uit 98 cheer.gif
Officieel eigenlijk pas vanaf aankomende woensdag want dan haal ik m op. Nooit gedacht dat ik Fiat zou gaan rijden maar na en proefrit was ik om en heb m gekocht als opvolger voor mn 205je. Een wereld van verschil qua rijden thumbsup.gif Mn doggies zullen de station ook wel waarderen denk ik want dat was de reden voor aanschaf hypocrite.gif

Greetz Dennis

Welkom,

een station is idd ideaal met een hond(en)

vergeet niet een foto te posten woensdag idea.gif wink.gif
Staffie
De Marea staat voor de deur thumbsup.gif Vanmiddag ff foto's schieten en dan zal ik ze hier plaatsen!
Al een paar dingetjes opgevallen nu maar dat zijn kleine reparaties zoals spiegelglas vv, heel klein gaatje in de uitlaat en natuurlijk een brandend airbaglampje (maar das bekend las ik hier). Wel jammer dat ik alleen maar een rooie sleutel erbij heb cry.gif en nog voor de zekerheid de D-riem vv volgende maand, better safe then sorry!

Greetz Dennis.
WORP3
QUOTE (Staffie @ May 25 2010, 11:47) *
De Marea staat voor de deur thumbsup.gif Vanmiddag ff foto's schieten en dan zal ik ze hier plaatsen!
Al een paar dingetjes opgevallen nu maar dat zijn kleine reparaties zoals spiegelglas vv, heel klein gaatje in de uitlaat en natuurlijk een brandend airbaglampje (maar das bekend las ik hier). Wel jammer dat ik alleen maar een rooie sleutel erbij heb cry.gif en nog voor de zekerheid de D-riem vv volgende maand, better safe then sorry!

Greetz Dennis.

Het is beter om de rode sleutel te hebben dan een van de blauwe sleutels maar vergeet niet een blauwe sleutel bij te laten maken en de rode uiteindelijk in de kast te leggen.
Blauwe sleutel kan je laten maken door je rode sleutel te laten copieren maar daarin een transponder code van een andere blauwe sleutel erin (van een kennis, vriend, etc). Deze sleutel vervolgens inleren in je ecu m.b.v. de rode sleutel !

Rond blijven rijden met de rode sleutel kan uiteindelijk problemen geven omdat je dan elke keer de inleer procedure opstart en slecht afbreekt.

Sleutel laten maken met transponder kost rond de 40 euro.
Staffie
Ff een kleine edit. Ik heb de blauwe gevonden thumbsup.gif
Dus als ik t goed begrijp moet ik de blauwe gebruiken en de rooie netjes opbergen?

Greetz Dennis
Eddos
Helemaal goed..
WORP3
QUOTE (Staffie @ May 25 2010, 12:08) *
Ff een kleine edit. Ik heb de blauwe gevonden thumbsup.gif
Dus als ik t goed begrijp moet ik de blauwe gebruiken en de rooie netjes opbergen?

Greetz Dennis

Goed om te horen, en idd, helemaal goed.
Als je maar een blauwe sleutel hebt zou je nog kunnen overwegen om er eentje bij te laten maken, copy rode sleutel (deze is meestal minder beschadigd) met de transponder code van de blauwe.
Brooklyn
Welkom op het forum!

Groetjes Rick
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.