Rayman19876
Jun 10 2010, 15:47
Hoe gaat dit exact in zijn werk verder voor de 10 aangemelden? MBT het betreden van het circuit terrein etc...
Radmsc
Jun 11 2010, 14:24
Ik kan niet uitloggen want ik ben niet ingelogd namelijk...
Maar ik heb de fout al gevonden. Ik merkte namelijk een grote zwarte balk bovenaan met regels erin die niet duidelijk te lezen zijn. Deze regels bevatten foutmeldingen. Slecht geprogrammeerde site dus!
Ik trek mij echter terug qua aanmelding. Ik moet eerlijk zeggen dat Zandvoort toch wel erg ver rijden is en ik er toch al niet al te veel zin in had.
Wellicht een volgende keer...
QUOTE (Gwboes @ Jun 10 2010, 13:43)

moet je even op de hier klikken in "klik hier om uit te loggen" en dan weer op entra.
waarschijnlijk een foutje in de code op de website.
Brooklyn
Jun 16 2010, 23:31
Ik heb vanmiddag eindelijk wat meer informatie gekregen over het evenement. Erg snel zijn ze niet met nog een kleine twee weken te gaan...
Toegangsbewijzen en autodoorlaten.
U ontvangt per opgegeven auto: één autodoorlaat en twee entreekaarten. Deze ontvangt u per post vóór vrijdag 18 juni aanstaande op het door u aangegeven adres volgens het aanmeldingsformulier.
Autodoorlaten moeten worden voorzien van het juiste autokenteken en duidelijk zichtbaar achter de voorruit worden gehangen. Passagiers dienen hun entreekaarten gereed te houden voor controle. Iedere passagier moet een geldige entreekaart kunnen tonen. Extra entreekaarten zijn voor € 15,00 p.p. te koop bij de tunnel.
Meer info volgt deze week en dan zal ik die weer met jullie delen!
Groetjes Rick

ik heb er zin in!
nu nog hopen op mooi weer
Gwboes
Jun 17 2010, 08:44
Zo, nu al informatie gekregen...
Maar ik heb er ook zin in, maar eerst dit weekend naar België hobbelen voor Spa Italia.
Ruudje
Jun 17 2010, 12:25
Ik heb een maitlje gekregen met mijn toegangskaarten alsnog

Dus inderdaad snel zijn ze niet :-P
Peter1985
Jun 17 2010, 13:47
Hay Allemaal,
Helaas door familie omstandigheden kunnen wij Peter en Maurice helaas niet meer deelnemen aan de meeting.
Wellicht dat fabman wel mee kan ipv ons.
We hopen hier begrip voor te hebben.
Groetjes Peter
- Brooklyn (ovb)
- Neo
- Rayman19876
- gwboes
- geilbravo hgtje
- Danny
- Peter (Pino GT) Geannuleerd
- Maurice (zwager van peter, orange bravo) Geannuleerd
- NiHGTwolf
- Ruudje
Gwboes
Jun 17 2010, 14:03
Jammer Peter, sterkte/succes. Volgende keer beter.
NiHGTwolf
Jun 17 2010, 23:16
QUOTE (Ruudje @ Jun 17 2010, 13:25)

Ik heb een maitlje gekregen met mijn toegangskaarten alsnog

Dus inderdaad snel zijn ze niet :-P
Heb ze ook net binnen
QUOTE (Brooklyn @ Jun 17 2010, 00:31)

Ik heb vanmiddag eindelijk wat meer informatie gekregen over het evenement. Erg snel zijn ze niet met nog een kleine twee weken te gaan...
Toegangsbewijzen en autodoorlaten.
U ontvangt per opgegeven auto: één autodoorlaat en twee entreekaarten.
Meer info volgt deze week en dan zal ik die weer met jullie delen!
Groetjes Rick
Ruudje
Jun 18 2010, 08:27
QUOTE (Fab1Man @ May 27 2010, 12:36)

Als er nog plek is, ik weet ik ben laat, meld ik me nog aan. Ik hoor het wel.
QUOTE (Radmsc @ May 31 2010, 16:50)

Al lees ik alleen het forum en maak ik zelden posts, wil ik alsnog een aanmelding doen. Ik ben namelijk van plan om samen met een kameraad van me te komen in mijn Bravo.
Dus mocht er nog een plekje vrijkomen vanwege een afvaller, dan stel ik mij beschikbaar!
Radmsc kan niet!Ik heb de beide heren ff een PM gestuurd!
01. Brooklyn (ovb)
02. Neo
03. Rayman19876
04. gwboes
05. geilbravo hgtje
06. Danny
07. NiHGTwolf
08. Ruudje
09.
VRIJ10.
VRIJ
Ruudje
Jun 21 2010, 08:08
Niemand nog interesse?
Even agenda dr bij pakken, laat het vandaag wel even weten.
Ruudje
Jun 21 2010, 09:57
Leuk! Dan horen we dat nog.
Ik heb overigens 4 kaarten besteld via die ene website maar misschien hou ik over aangezien ik begrepen heb dat je er ook nog twee bij de auto krijgt?
Mochten mensen nog kaarten te kort komen dan kunnen we dat bij het hoofd ontmoetingspunt nog even regelen.
Agenda bekeken, ik kom zondag ook!
Dr verteld iemand nog wel ff hoelaat we waar afspreken om de kaarjtes in ontvangst te nemen?
Rayman19876
Jun 21 2010, 21:32
Nog 1 plaats vrij!!
01. Brooklyn (ovb)
02. Neo
03. Rayman19876
04. gwboes
05. geilbravo hgtje
06. Danny
07. NiHGTwolf
08. Ruudje
09. hepie
10. VRIJ
Brooklyn
Jun 21 2010, 21:50
Toch een aardig clubje zo! Ik heb inmiddels alles binnen, inrijkaarten, toegangskaarten, plattegrond etc...
Voor diegene die het leuk vinden om een rondje over het circuit te rijden, dan is die mogelijkheid er! We hebben plek gekregen voor 7 auto's. Geen inschrijfgeld, helm is niet verplicht! Dus wil je vrijrijden, stuur mij even een pm met NAW gegevens en het kenteken van je auto.
Vrijrijden sessie 1 09.00 – 09.30 uur 3 auto’s
Vrijrijden sessie 7 13.40 – 14.10 uur 4 auto’s
Verzamelen kan langs de boulevard, kunnen we van daaruit richting circuit en krijg je je toegangsbewijzen!
Groetjes Rick
Gwboes
Jun 22 2010, 06:52
PM gestuurd

Wou hem eigenlijk nog iets omlaag doen voor de meeting maar als ik het circuit op ga lijkt me dat niet handig.
Ruudje
Jun 22 2010, 07:42
Ik ga ook een rondje over het circuit.. Ga geen gekke dingen doen hoor

Gewoon relax over het circuit!
@Hepie Top man! Gezellig!
@BB Waar verzamelen we voor het circuit?
Rayman19876
Jun 22 2010, 07:50
Ook aangemeld voor rondje over circuit

.
Gwboes
Jun 22 2010, 08:11
Ik doe ook gewoon rustig aan, ben waarschijnlijk toch niet de snelste met een 1.6'je

en ik moet ook nog 200+ km naar huis rijden en dat moet hij ook nog overleven.
Ik zie nog wel problemen, las dat je raam niet open mag op de plek waar iemand zit en met 22-26 graden zonder airco is dat geen pretje.
Fab1Man
Jun 22 2010, 09:40
Ik lees zo dat er nog plek is. Ik ga ook mee. Circuit doe ik ook mee.
Brooklyn
Jun 22 2010, 10:30
Oké, alle 10 de plekken zijn nu dus bezet! Voor het vrijrijden heb ik inmiddels ook vier kandidaten, dat zijn:
Rayman19876
Gwboes
Ruudje
Fab1Man
Ik heb jullie vieren nu ingedeeld voor sessie 7...
Groetjes Rick
NiHGTwolf
Jun 22 2010, 13:53
QUOTE (Brooklyn @ Jun 21 2010, 22:50)

Verzamelen kan langs de boulevard, kunnen we van daaruit richting circuit en krijg je je toegangsbewijzen!
Groetjes Rick
OK, verzamelen gebeurt dus langs de boulevard...hoe laat?
Ik zag dat het programma (vrijrijden) begint om 09:00...dat wordt voor niet-westerlingen dus vroeg weggaan

(als we alles willen meepakken)...maar aan de andere kant: dan is er nog niet zoveel kans op files richting strand via 1 vd 2 toegangswegen
Gwboes
Jun 22 2010, 14:00
liever vroeg heen en iets vroeger weer terug dan iets later heen, 2 uur in de file, iets later weg, weer 2 uur in de file.
Die files was ook de rede waarom we de laatste jaren al niet meer heen gingen als het mooi weer was. M'n vader ziet er ook tegen op, hij wou met de klassieker, alleen heeft die het probleem dat als hij erg warm wordt (bv.in een file) hij niet meer kan koppelen
Rayman19876
Jun 22 2010, 18:12
Lekker is dat, om nou de airco aan te zetten op het circuit is ook weer zo wat. Ga verder ook vrij rustig rijden, op het rechte stuk misschien keertje flink doortrekken.
Zandvoort boulevard is vrij lang. Heeft iemand enig idee waar we dan samen komen?
Wat eventueel ook zou kunnen, is dat we met z'n allen verzamelen bij Mcdonalds Hoofddorp. En dat we vandaar uit konvooi gaan naar het circuit.
Was bij de laaste zandvoort evenement ook het verzamelpunt geweest
Is een mooi verzamelpunt voor je in zandvoort bent, en het is meteen toereikend vanaf de snelweg A4.
Niemand die hem kan missen.
Het is vanaf daar een halfuurtje rijden tot circuit.
Rayman19876
Jun 22 2010, 18:15
Mooi idee, ik stem voor.
Brooklyn
Jun 22 2010, 19:11
Verzamelen bij de Mac van Hoofddorp mag ook! Ik zou zeggen maak een lijstje...
Voor sessie 2 zijn er slechts nog 2 plekken vrij!
Mbt open ramen, gewoon op een kiertje zetten, had ik in Assen ook, je krijgt vanzelf een waarschuwing

Groetjes Rick
Dark Bullit
Jun 22 2010, 20:28
Dames ik kan misschien ook wel komen maar ligt er ff aan hoe komende dagen lopen zodra ik wat ckr weet bel ik je wel ff rick
QUOTE (Brooklyn @ Jun 22 2010, 20:11)

Verzamelen bij de Mac van Hoofddorp mag ook! Ik zou zeggen maak een lijstje...
Groetjes Rick
Dat is goed, alleen hoelaat gaan we het terrein op?
Gwboes
Jun 22 2010, 20:51
Verzamelen bij de mac lijkt mij ook een goed idee, ziet er wel als een makkelijke plek uit.
Maar nu ik zo de route zie moet ik toch nog op zoek naar een bijrijder, al die snelwegen daar in de randstad zie ik nog niet echt zitten
QUOTE (Gwboes @ Jun 22 2010, 21:51)

Verzamelen bij de mac lijkt mij ook een goed idee, ziet er wel als een makkelijke plek uit.
Maar nu ik zo de route zie moet ik toch nog op zoek naar een bijrijder, al die snelwegen daar in de randstad zie ik nog niet echt zitten

Als je via de a2 komt, hoef je daarna alleen de a9 richting amsterdam en daarna de afslag a4 richting den haag te nemen.
Dan volgt vrij snel de afslag hoofddorp.
StiloSimon
Jun 23 2010, 18:16
ey rick Simon hier
wij gaan om 8 uur verzamelen bij het brugrestaurant bij hoofdorp
weet niet hoelaat jullie verzamelen maar anders kunnen we vanaf emmeloord wel oprijden?
pm anders ff op stiloforum
greetz
Gwboes
Jun 23 2010, 19:12
hoe laat verzamelen wij eigenlijk in hoofddorp? dan kan ik m'n kameraad zeggen hoe
laat vroeg hij het bed uit moet rollen.
QUOTE (StiloSimon @ Jun 23 2010, 19:16)

voor de bakker.
QUOTE (StiloSimon @ Jun 23 2010, 19:16)

ey rick Simon hier
wij gaan om 8 uur verzamelen bij het brugrestaurant bij hoofdorp
weet niet hoelaat jullie verzamelen maar anders kunnen we vanaf emmeloord wel oprijden?
greetz
Als je bij het brugrestaurant verzamelt, rij je je afslag zandvoort voorbij vanuit emmeloord.
Dan kun je wel weer keren na het restaurant bij de eerst volgende viaduct die een kilometertje verder ligt.
Bij Mcdondalds Hoofddorp ben je al op weg

McDonalds Hoofddorp zit tegen de A4, afslag van Hoofddorp aan.
Vanuit Amsterdam hoef je alleen over te steken, en vanuit Den haag eerst onder de snelweg door aan je rechter hand.
Dan denk ik dat het verstandig is dat wij dan ook om 8 uur verzamelen maar dan bij McDonalds Hoofddorp
Ik sta daar ieder geval
- Neo
-
-
-
-
-
Gwboes
Jun 23 2010, 20:04
ik sta daar ieder geval (ook)
- Neo
- GWBoes
-
-
-
-
StiloSimon
Jun 23 2010, 21:09
QUOTE (Gwboes @ Jun 23 2010, 20:12)

hoe laat verzamelen wij eigenlijk in hoofddorp? dan kan ik m'n kameraad zeggen hoe laat vroeg hij het bed uit moet rollen.
voor de bakker.
gelezen en goedgekeurd
QUOTE (NEO @ Jun 23 2010, 21:00)

Als je bij het brugrestaurant verzamelt, rij je je afslag zandvoort voorbij vanuit emmeloord.
Dan kun je wel weer keren na het restaurant bij de eerst volgende viaduct die een kilometertje verder ligt.
Bij Mcdondalds Hoofddorp ben je al op weg

McDonalds Hoofddorp zit tegen de A4, afslag van Hoofddorp aan.
Vanuit Amsterdam hoef je alleen over te steken, en vanuit Den haag eerst onder de snelweg door aan je rechter hand.
Dan denk ik dat het verstandig is dat wij dan ook om 8 uur verzamelen maar dan bij McDonalds Hoofddorp
Ik sta daar ieder geval
- Neo
-
-
-
-
-
ja ik weet et maar wij verzamelen daar met de hele stiloclub
wordt echt een mooie dag
Rayman19876
Jun 23 2010, 21:27
Ik ben daar ook aanwezig.
- Neo
- GWBoes
- Rayman19876
-
-
-
Fab1Man
Jun 23 2010, 21:46
Ik moet me helaas terugtrekken van het gebeuren. Ik heb nog te veel financiële kosten op mij af komen de komende maand dat het niet verstandig is om nu mee te gaan (is toch al snel 500 km op 1 dag). Ik heb nog andere activiteiten die helaas belangrijker zijn, en ik verwacht met zo'n verre rit dat ik de maand niet soepeltjes door kom. Daar komt nog bij, ik heb nog een schuld op mijn auto, die wil ik het liefste eerst helemaal afbetaald hebben.
Ruudje
Jun 24 2010, 07:44
Nog 1 plaats vrij!!
01. Brooklyn (ovb)
02. Neo
03. Rayman19876
04. gwboes
05. geilbravo hgtje
06. Danny
07. NiHGTwolf
08. Ruudje
09. hepie
10. VRIJ
Misschien dat WB nog kan en anders kan ik mijn broertje met zijn puntotje mee laten komen. Zolang we maar gevuld zijn.
Ook ik zou zo graag heen willen, maar ook mijn financiën laten het niet toe.
Belastingaanslagje hier, een apk-tje daar en een schuld lopen ergens anders.... én een vakantie naar Spanje voor de boeg!
Als het in Assen zou zijn, was ik geheid meegegaan = fietsafstand voor mij
Gwboes
Jun 24 2010, 09:28
ach ja, assen is voor mij ook 30 kilometer, is dus ook lekker dicht bij, maar voor iets leuks mag best gereden worden.
Heb net gekeken hoeveel kilometer ik ga rijden van het weekend en kom op 540 kilometer uit (excl. circuitrijden).
In Assen is dit weekend ook genoeg te beleven volgens mij

QUOTE (Ebbie @ Jun 24 2010, 10:02)

Ook ik zou zo graag heen willen, maar ook mijn financiën laten het niet toe.
Belastingaanslagje hier, een apk-tje daar en een schuld lopen ergens anders.... én een vakantie naar Spanje voor de boeg!
Als het in Assen zou zijn, was ik geheid meegegaan = fietsafstand voor mij

QUOTE (Eddos @ Jun 24 2010, 11:07)

In Assen is dit weekend ook genoeg te beleven volgens mij

Klopt, maar ik ga niet naar de races. Het blijft slechts bij de tt nacht en dat is een traditie bij ons.
Ik zie op de plattegrond dat wij met de Fiat Uno Club Holland gezellig naast jullie staan aanstaande zondag (plek 17) en tegenover de Grande Punto club. Dat wordt een gezellig dagje! Heb er zin in!
QUOTE (Rayman19876 @ Jun 23 2010, 22:27)

Ik ben daar ook aanwezig.
- Neo
- GWBoes
- Rayman19876
- Danny
-
-
(poeh om 06.00 uur aanrijden

)
QUOTE (Danny @ Jun 25 2010, 19:27)

)
Ik moet om 6.30u in Kaatsheuvel staan en dat is voor mij 40 minuten rijden

Mogge!
(in Kaatsheuvel stap ik over in een Uno, want een Marea op de stand van de Uno club is ook zo vreemd

)
Rayman19876
Jun 25 2010, 23:34
QUOTE (Danny @ Jun 25 2010, 19:27)

)
Jaah, wordt een vroegertje voor je...
Rayman19876
Jun 26 2010, 18:04
Even nog een vraagje hierover... Je krijgt 2 kaarten en een autodoorrij kaart. Kan je dan ook daar bij een kassa voor een eventuele 3e persoon afrekenen? Is voor mij niet echt duidelijk te vinden op de site, maarja ik kijk regelmatig ergens overheen dus wie weet.
Dit omdat er op het laatste moment nog iemand extra mee wil.
MVG Raymond
Ik ben om 8 uur bij de mac hoofdorp, samen met een maat van de uno club met zijn uno...
Tot morgen
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.