Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Italia a Zandvoort (aanmeldingen)
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Meetings
Pages: 1, 2, 3
Brooklyn
Beste Luitjes,

We kunnen alsnog naar "Viva Italia", echter dan op het Circuit van Zandvoort en mogelijk gemaakt door een andere organisator!

Circuit Park Zandvoort is op zondag 27 juni tijdelijk Italiaans grondgebied. Van klassiek tot modern, de Italiaanse vaak exclusieve bolides zijn niet alleen statisch, maar ook in actie op het circuit te bewonderen. Naast Ferrari's, Lamborghini's, Maserati's, Lancia's, Abarth's, Fiat's en Alfa Romeo's is er volop aandacht voor de Italiaanse keuken, mode en lifestyle. Tevens is er een rijk scala aan Italiaanse motorfietsen aanwezig. Voor muzikale ondersteuning zorgen onder andere zangeres Do en Rev&Ros.

Behalve de divisies van moderne, klassieke en exclusieve Italiaanse auto's, is er een nóg selectievere klasse: de Concours d'Elegance. Dit is de verzamelnaam voor exclusieve klassiekers van Italiaanse makelij met als uiterste bouwjaar 1970, die door een jury worden beoordeeld. De auto's moeten van uitmuntende kwaliteit zijn om voor beoordeling in aanmerking te komen, waarbij gekeken wordt naar interieur, exterieur en de originaliteit van de bolide. Bovendien worden de auto's aan een lichte technische keuring onderworpen voordat de top drie uitverkoren wordt.

Schema van die dag:

09.00 - 09.30 Italiaans Modern vrijrijden
09.40 - 10.10 Italiaans Klassiek vrijrijden
10.20 - 10.50 Fiat Group Automobiles Netherlands I vrijrijden
11.00 - 11.30 Italiaans exclusief (incl. FCN) vrijrijden
11.40 - 12.10 Fiat Group Automobiles Netherlands II vrijrijden
12.20 - 12.50 Licentiehouders vrijrijden
13.00 - 13.30 Demonstraties
13.40 - 14.10 Italiaans Modern vrijrijden
14.20 - 14.50 Italiaans Klassiek vrijrijden
15.00 - 15.30 Italiaans exclusief (incl. FCN) vrijrijden
15.40 - 16.10 Concours d'Elegance
16.20 - 16.50 Fiat Group Automobiles Netherlands III vrijrijden
17.00 - 19.00 2 x 500 Fiat 500 (modern en klassiek) recordpoging

http://www.circuit-zandvoort.nl/nieuws/201...ort-1/index.xml

We kunnen als club, maar dan moet ik voor 25 mei laten weten met hoeveel wagens we komen. Dus heb je zin om mee te gaan, vul het lijstje aan:

- Brooklyn (ovb)
-
-
-
-

Groetjes Rick
Gwboes
Ga wel heen maar niet met mijn auto, worden me wat teveel evenementen in 1 jaar om met de auto heen te rijden (italoforum, spa italia) . Komt nog bij dat ik al meerdere mensen uit de buurt heb gehoord die ook heen gingen dus dat wordt samenrijden.
NEO
We kunnen als club, maar dan moet ik voor 25 mei laten weten met hoeveel wagens we komen. Dus heb je zin om mee te gaan, vul het lijstje aan:

- Brooklyn (ovb)
- Neo
-
-
-

Is voor mij bijna een thuis wedstrijd biggrin.gif

Hey GW, juist zo'n ene keer een keer met je Bravo. Anders redden we nooit een leuke aantal. Daarom word steeds afgeblazen omdat we met te weinige zijn.
Je gaat toch, kom dan met de bravo voor een plekje op de stand wink.gif

Ook mensen met een gewone bravo zijn ook van harte welkom om daar te komen staan, dus twijfel niet als je denkt dat het niet zou kunnen.
Rayman19876
Kijk, een meeting in de buurt hypocrite.gif cheer.gif ,
Hier ga ik zeker bij zijn.

- Brooklyn (ovb)
- Neo
- Rayman19876
-
-

Als me bravo het nou nog niet red eet ik me banden op puh2.gif
Peter1985
Ik hoop het echt voor je want Driemaal is scheepsrecht. thumbsup.gif

QUOTE (Rayman19876 @ May 10 2010, 20:42) *
Kijk, een meeting in de buurt hypocrite.gif cheer.gif ,
Hier ga ik zeker bij zijn.

- Brooklyn (ovb)
- Neo
- Rayman19876
-
-

Rayman19876
inderdaad, zou nu ook echt niet weten wat er nog stuk zou moeten gaan, maargoed. En zandvoort is bij wijze van spreke om de hoek bij mij, dus komt wel goed coool.gif
Gwboes
- Brooklyn (ovb)
- Neo
- Rayman19876
- gwboes (ovb)
-

zet me er even onder voorbehoud bij (meld het voor 25 mei), wou eigenlijk ook met de bravo naar Spa maar daar word je toch ergens weggestopt op een parkeerplaats nadat je 350km hebt afgelegd dus dat kan best ook wel met ander vervoer.

nu maar hopen dat het niet te mooi weer is lol.gif
Brooklyn
QUOTE (Rayman19876 @ May 10 2010, 20:42) *

De Bravo red het echt wel, maar het lijkt mij ook wel een leuk festijn om jou aan die banden te zien knagen... shiny.gif

Kom op luitjes, ons hart ligt bij de italiaanse automobielen, vele clubs aanwezig, gezelligheid, op het Circuit van Zandvoort en hopelijk nog mooi weer ook. Al met al word dit dus een geslaagde dag die je niet wil/mag missen!

Groetjes Rick
geilbravo hgtje
[quote name='Gwboes' date='May 11 2010, 08:32' post='191762']
- Brooklyn (ovb)
- Neo
- Rayman19876
- gwboes (ovb)
- geilbravo hgtje
Dark Bullit
hej rick is dit de zelfde organisator van autofest?

zal even kijken of ik thuis ben dan kom ik denk wel.

thumbsup.gif
Brooklyn
Weet het niet zeker Richard, maar volgens mij word dit via CPZ zelf geregeld in samenwerking met de Ferrariclub...

Groetjes Rick
Dutch Dimension
Nee is niet van de organisatie van Autofest

Leuk dat ze dit event weer houden op Zandvoort thumbsup.gif
Rayman19876
@ brooklyn, Dat is wel een hele uitdaging ja, maar vermoed dat dat niet gaat gebeuren coool.gif .
NEO
- Brooklyn (ovb)
- Neo
- Rayman19876
- gwboes (ovb)
- geilbravo hgtje
-
-
-

Kom maar op mensen, iedereen mag mee die zin heeft in een dagje uit met je Bravo Brava of Marea, kom ook op de stand erbij staan.
Zal zeker een hoop te zien zijn, hoe meer mensen hoe gezelliger het gaat worden.
Dus meld je gewoon gezellig bij aan
Rayman19876
En het maakt echt niet uit of de bravo/a of marea niet getuned is...

Dat is die van mij namelijk ook niet, dit gaat om de italiaanse auto's en alles daar omheen.
Dus als je die dag tijd heb, kom dan naar zandvoort en meld je aan!!

MVG Raymond
Gwboes
- Brooklyn (ovb)
- Neo
- Rayman19876
- gwboes
- geilbravo hgtje
-
-
-

Niet meer onder voorbehoud cheerlie-ud.gif
je kan trouwens op www.italiaazandvoort2010.nl gratis kaarten aanvragen, geen idee hoe dit werkt icm de aanmelding van de club confused.gif
hepie
Ik zit nog even te kijken of ik dan kan... heb wel zin om weer eens italia op zandvoort mee te maken;)
Peter1985
Uiteraad wil ik er ook bij zijn, maar is er wel genoeg plek thumbsup.gif niet zoals in Assen 2009.
Rayman19876
Weet niet of dit dezelfde organisator is als Assen, maar neem aan dat het dit keer wat beter geregeld is voor de clubs. Anders zal het bestuur van de club ze hier nog even duidelijk op kunnen attenderen thumbsup.gif .
Danny
-Brooklyn (ovb)
- Neo
- Rayman19876
- gwboes
- geilbravo hgtje
- Danny ovb
-
-
NEO
QUOTE (Peter1985 @ May 12 2010, 12:23) *
Uiteraad wil ik er ook bij zijn, maar is er wel genoeg plek thumbsup.gif niet zoals in Assen 2009.

Ik ga er wel vanuit, als Rik de aantal op geeft komt't daar vast wel goed.

Anders doen we net als toen in Assen, maken we gewoon plaats voor meer auto's thumbsup.gif

- Brooklyn (ovb)
- Neo
- Rayman19876
- gwboes
- geilbravo hgtje
- Danny ovb
-
-
-

Er kunnen nog steeds meer mensen bij, aanmelden is tot 25 Mei.
Heb je nog niks gepland die dag, kom dan ook mee naar Zandvoort.
Laten we zien dat er nog steeds een FiatBravoClub aanwezig kan zijn bij zulke mooi evenementen.
Er is daar van alles te doen en veel te zien.
Met als ondere andere live optredens van Do, Rev&Ros en de nieuwe X factor winnaar.
Er zijn ook exclusieve bolide races op het circuit, zoals de Ferrari en de Maserati.
En gedurende de hele dag genieten van muziek, italiaanse producten, mode, eten, drinken en diverse demonstraties.
Peter1985
Ook wij zijn van de partij, zijn er nog mensen die vanuit midden met ons mee willen rijden. Misschien ergens verzamelen rond om Utrecht?

- Brooklyn (ovb)
- Neo
- Rayman19876
- gwboes
- geilbravo hgtje
- Danny ovb
- Peter (Pino GT)
- Maurice (zwager van peter, orange bravo)
-
NEO
- Brooklyn (ovb)
- Neo
- Rayman19876
- gwboes
- geilbravo hgtje
- Danny
- Peter (Pino GT)
-
-
-

Laten we zien dat er nog steeds een FiatBravoClub aanwezig kan zijn bij zulke mooi evenementen.
Met als ondere andere live optredens van Do, Rev&Ros en de nieuwe X factor winnaar.
Er zijn ook exclusieve bolide races op het circuit, zoals de Ferrari en de Maserati.
En gedurende de hele dag genieten van muziek, italiaanse producten, mode, eten, drinken en diverse demonstraties.
NiHGTwolf
- Neo
- Rayman19876
- gwboes
- geilbravo hgtje
- Danny
- Peter (Pino GT)
- NiHGTwolf (ovb)
-
-

Leuk! Ik kan me nog een paar edities van Italia a Zandvoort in de jaren 90 herinneren...er stonden toen iets van 60 Ferrari's 355 Challenge aan de start verdeeld over een paar races, er was een F1 demonstratie, Ducati's die met 250+ over het rechte eind knalden...als ik het programma zo zie wordt het dit jaar iets minder spectaculair, maar evengoed voldoende reden om te gaan als het even kan!

Het lijkt me leuk om dit jaar weer eens te gaan! Ik sta nog wel als OVB'tje, maar dat hoop ik spoedig weg te kunnen halen shiny.gif

NEO
- Brooklyn (ovb)
- Neo
- Rayman19876
- gwboes
- geilbravo hgtje
- Danny
- Peter (Pino GT)
- NiHGTwolf (ovb)
-
-

Brooklyn
De lijst met deelnemers is verstuurd, ik heb 10 auto's opgegeven dus er is nog één plekje!

Groetjes Rick
Rayman19876
Nou dat wordt straks nog echt banden eten ook nopompom.gif ...

Er heeft zich een hele vage klacht aangedient sinds ik mijn accu heb vervangen, gelukkig gaat onze grote vriend Tamael dit keer bij mij langs. Zou er nu niet mee naar almelo durven rijden. hypocrite.gif Dus meer bericht daarover a.s donderdag..
NiHGTwolf
- Brooklyn (ovb)
- Neo
- Rayman19876
- gwboes
- geilbravo hgtje
- Danny
- Peter (Pino GT)
- NiHGTwolf
-

Mooi zo, weg met dat OVB thumbsup.gif

By the way, nu mijn aanmelding definitief is en ik er niet meer onderuit kan shiny.gif : wat houdt het eigenlijk in dat we met de club zijn aangemeld? Geeft dat de mogelijkheid om netjes met alle Bravo's/Brava's/Marea's in het gelid op het binnenterrein te staan of iets dergelijks?
Rayman19876
Dat is inderdaad de bedoeling, elke club krijgt dan op basis van aantallen, een plek aangewezen waar ze al die wagens kwijt kunnen.
Alleen vorig jaar in Assen bleek het aantal bravo/a marea's niet te passen, dat was toen een probleem.
Ruudje
- Brooklyn (ovb)
- Neo
- Rayman19876
- gwboes
- geilbravo hgtje
- Danny
- Peter (Pino GT)
- NiHGTwolf
- Ruudje

Nou zal ik dan maar een nieuwe Bravo verzorgen op het terrein?
Gwboes
kunnen we nu dus zeggen dat jij de eerste clublid bravo 07 hebt die op een meeting komt?
Ruudje
Geen idee, misschien op een meeting zoals dit wel ja.
Rayman19876
Goede berichten van het front, ik ben er zeker bij in Zandvoort hypocrite.gif
NiHGTwolf
QUOTE (Brooklyn @ May 10 2010, 11:09) *
13.40 - 14.10 Italiaans Modern vrijrijden

cheerlie-ud.gif cheerlie-ud.gif

Of loop ik nu te hard van stapel shiny.gif
Gwboes
Las bij de punto club dat ze een bepaald aantal plaatsen voor het vrij rijden kregen, geen idee hoe dat is geregeld.
Fab1Man
Als er nog plek is, ik weet ik ben laat, meld ik me nog aan. Ik hoor het wel.
Ruudje
We zijn met zijn 10'nen dus je zal moeten wachten op een afvaller!
Peter1985
Neem je dak dragers mee en zet jouw auto op de mijne thumbsup.gif

QUOTE (Fab1Man @ May 27 2010, 12:36) *
Als er nog plek is, ik weet ik ben laat, meld ik me nog aan. Ik hoor het wel.
Rayman19876
Moet je wel een paar oprij planken neerleggen, anders wordt het hem niet denk ik yummie.gif
BravoUser
Beste Forumleden,

Zoals al bekent was..(middels post van GwBoes) is het toch nog steeds mogelijk om vrijkaarten te krijgen. cheer.gif
Alleen de gratis parkeerkaarten zijn inmiddels al op.!! duh.gif

Meld je aan voor 1 juni op Italiaazandvoort2010.nl <--Klik

En wellicht ben je er gratis bij die dag.. shiny.gif

Greetz,
BravoUser thumbsup.gif

P.S Niet geschoten is altijd mis...dus wees er nog snel bij...(Heb trouwens zelf een Kenteken van een FERRARI ingevuld..wellicht helpt dat. lol.gif )(Weet nog niet zeker of het gaat lukken..aangezien mijn ouders eind juni/of begin juli op vakantie gaan..Maar als het lukt kom ik met de FER.... yes_new.gif anders met de GrandePunto.. puh2.gif )(Heb trouwens zelf al wel 3 kaarten gekocht..maar wilde nog 4 kennissen meenemen.)( En JA, Ik weet dat dat niet gaat passen.. bonk.gif de kennissen komen met hun eigen Fiat..)
Danny
QUOTE (BravoUser @ May 29 2010, 15:59) *
P.S Niet geschoten is altijd mis...dus wees er nog snel bij...(Heb trouwens zelf een Kenteken van een FERRARI ingevuld..wellicht helpt dat. lol.gif )(Weet nog niet zeker of het gaat lukken..aangezien mijn ouders eind juni/of begin juli op vakantie gaan..Maar als het lukt kom ik met de FER.... yes_new.gif anders met de GrandePunto.. puh2.gif )(Heb trouwens zelf al wel 3 kaarten gekocht..maar wilde nog 4 kennissen meenemen.)( En JA, Ik weet dat dat niet gaat passen.. bonk.gif de kennissen komen met hun eigen Fiat..)

Hoe is het trouwens afgelopen? is het de abarth of de evo geworden?
BravoUser
QUOTE (Danny @ May 30 2010, 12:04) *
Hoe is het trouwens afgelopen? is het de abarth of de evo geworden?

@Danny -->Klik<--

Greetz,
BravoUser thumbsup.gif
Radmsc
Al lees ik alleen het forum en maak ik zelden posts, wil ik alsnog een aanmelding doen. Ik ben namelijk van plan om samen met een kameraad van me te komen in mijn Bravo.

Dus mocht er nog een plekje vrijkomen vanwege een afvaller, dan stel ik mij beschikbaar!
Radmsc
Gaan jullie er nog als groep naartoe en hoe rijden jullie? Verzamelen jullie ergens? Zou mooi zijn als het net zo gaat als vorig jaar in Assen...
NiHGTwolf
QUOTE (BravoUser @ May 29 2010, 15:59) *
Beste Forumleden,

Zoals al bekent was..(middels post van GwBoes) is het toch nog steeds mogelijk om vrijkaarten te krijgen. cheer.gif
Alleen de gratis parkeerkaarten zijn inmiddels al op.!! duh.gif

Meld je aan voor 1 juni op Italiaazandvoort2010.nl <--Klik

En wellicht ben je er gratis bij die dag.. shiny.gif

Greetz,
BravoUser thumbsup.gif

Mmm, deze vrijkaarten heb ik ook aangevraagd...op de webpage stond toen 'binnen enkele dagen ontvangt u uw vrijkaarten via de e-mail' of iets dergelijks...dat was rond 20 mei...heb echter nog niets ontvangen nopompom.gif

Heeft iemand anders de kaarten al binnen? Of ben ik gewoon wat ongeduldig shiny.gif
BravoUser
Ik kreeg ook eerst die Mail...binnen enkele dagen..bla..bla

Maar nu heb ik ze al geruime tijd binnen.. cheer.gif

Greetz,
BravoUser thumbsup.gif

P.S Zou het er dan toch mee te maken hebben..dat ik een FERRARI Kenteken heb ingevuld op de website.??!!?? yummie.gif ( iig vreemd dat ik wel kaarten krijg op 29mei..terwijl anderen op 20mei of eerder geen kaarten krijgen.)
Gwboes
Ik heb ze op 31 mei aangevraagd en had ze op 1 juni al binnen. bonk.gif
Ik denk dat je toch het best even een mailtje kan sturen.
Ruudje
Ik heb ook nog niks mogen ontvangen...
Radmsc
Zonet wilde ik nog even op de site kijken van het evenement... moet ik ineens een inlogcode invoeren... waarom? en kom ik aan zo'n code?
Gwboes
moet je even op de hier klikken in "klik hier om uit te loggen" en dan weer op entra.

waarschijnlijk een foutje in de code op de website.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.