oke, dan zijn Dithiana en Janelle er ook bij.
NiHGTwolf
May 23 2010, 00:57
Jammer, moet werken 2e pinksterdag...

Have fun met dat mooie weer...ik ben benieuwd naar de foto's!
Peter1985
May 23 2010, 19:38
Heey,
Wie komen van de club op het onderstaande adres?
Wij zijn daar rond 09:00 - 09:15. Ik heb even in mijn tomtom. Eenhoorn ingevoerd maar krijg verschillende kruispunten. Is daar de industrie meteen te zien? Is er misschien iets herkenbaars waar we verzamelen?
gr peter
Als we willen verzamelen kunnen we het beste net na de afrit van de snelweg afspreken. Dit omdat niet iedereen uit dezelfde richting komt. Dus voor de mensen komende van de A2 beide richtingen en de A59 komende van Breda/Raamsdonksveer, verzamelen bij het industrieterrein liggend aan de N279 (Den Bosch, straat: de eenhoorn). De rest zien we wel in Veghel. 9:45-10:00 verzamelen op de Eenhoorn...
Belangrijk is wel voor de mensen die nauwelijks/nooit in Den Bosch komen, dat je rekening houd met de gewijzigde situatie. Houdt de parallel baan aan bij Den Bosch anders kan je de afslagen niet meer nemen!
neighbourns nightmare
May 23 2010, 20:07
hey peter, ik kom in ieder geval ook naar de eenhoorn toe, we zijn er ook zow wa rond 9 uur en de straat de eenhoorn liggend aan de n279 en ongeveer in de buurt van het kometenplein ofzo?????? dat we in ieder geval in 1 straat blijven
Fab1Man
May 24 2010, 00:48
Ik ben er rond half 10, kwart voor 10.
Brooklyn
May 24 2010, 08:02
Ik ben ook iets later ivm de kleine... Zie jullie allemaal in Veghel.
Groetjes Rick
Psycho
May 24 2010, 08:32
ik kom ook hoor... wel geen kleine maar wel iets later ivm kleine's
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.