Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Martijn stelt zich voor
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > WELKOM / WELCOME
bravomartijn
Dag mede forummers!

Mijn naam is Martijn Grijpstra uit het mooie Friese Joure.
Sinds vrijdag heb ik een ''mooie'' bravo gekocht. (Mooie tussen aanhalingstekens, omdat op horizontale delen de blanke lak deels weg is)
Misschien dat er leden zijn die deze auto wel hebben zien staan op MP ( ??)

Maargoed.

Ik ben erg tevreden over deze auto! Rijd en schakelt goed! Slechts 122000 op de teller
Airco (die nog wel afgevuld moet worden), electrische ramen, lichtmetalen velgen etc.

Het enige wat er sinds gister gebeurde, en wat al zoveel mensen hier meegemaakt hebben: Het mooie rode injectorlampje brand zo nu en dan.
Gistermiddag begon het. Verder doet de motor niks raars ofzo....
Even voor ons huis gestaan. Motor uit, motor aan, en het lampje was weg.
Daarna nog een halve middag wat rond gereden (50km) en geen last meer gehad van het lampje.

Vanmiddag ook geen last gehad van het lampje.

Maarrrrr vanavond... Ik ging even iemand ophalen uit Heerenveen (paar minuten van Joure af) en ineens brandde het lampje weer!
Wederom geen veranderingen merkbaar qua motorprestaties oid.
Eenmaal in Heerenveen aangekomen: Motor even uitgezet, daarna weer aan: Lampje was weer weg. Stukje gereden: Voila: Lampje weer aan!! Maar toen ging ie opeens na een paar tellen uit, en kwam ook niet meer aan tijdens de rit van H'veen naar Joure.

Grrrrr... Wat moet ik doen? Uitlezen? Wat kost dat ongeveer? Ik ben ook nog maar een student frown.gif

Groet,

Martijn
Rayman19876
Welkom hier,

Wij zijn gek op foto's hier, dus plaats er eens een paar op het forum.

Verder, het inmiddels befaamde injectielampje. Het is lastig omdat er verder niets gebeurt, echter wordt de foutcode die hij op dat moment heeft wel opgeslagen.
Uitlezen is enige optie. Kan je bij een normale garage doen, met een beetje geluk zelfs gratis, maar reken er niet op. Bij de dealer betaal je er zo rond de 40 euro voor.

MVG Raymond
DaniR
Hey, Welkom hier Martijn!

idd laten uitlezen, kunnen tal van dingen zijn.
Heb je hem particulier gekocht of via een bedrijf?
Via een bedrijf kan je hem terug laten brengen en dan zal hij hem waarschijnlijk gratis uitlezen..

Zoniet, ben je tussen de 30 en 50 euro kwijt....

Misschien interessant om te weten wat voor type bravo je hebt?

mvg,

Daniƫl
bravomartijn
Ik heb de auto gekocht bij een garage ergens dichtbij Arnhem, is dus nog wel een stukje rijden dus, vanuit Joure.
Misschien morgen maar eens even die man bellen!

Het is een 1.4 12v SX, ik zal morgen eens even kijken of ik wat foto's kan posten!
Hopelijk komt er niet al te veel gedonder achter dat rode lampje vandaan.
Ik heb, toen ik de auto ging bekijken, iemand meegenomen die er best wel veel van af weet, en die zei dat het een superauto is thumbsup.gif
Daarna nog voor de zekerheid zijn vader erna laten kijken. Die zei ook dat het goed zit.

Laten we hopen dat het maar een vervuilde injector o.i.d is, die met een fles reiniger te fixen is

Alvast bedankt voor de reply's shiny.gif
Brooklyn
Welkom op het forum!

Groetjes Rick
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.