Hallo beste mensen en gebruikers van de Fiat Bravo.
Om mee te beginnen ben ik nieuw hier en hoop ik dat iemand mij kan vertellen hoe het zit!
Ik heb vanaf november 2009 een Fiat Bravo 1.4 12v gekocht uit het jaar 1996. Wel particulier!
Op de een of andere dag begon het storingslampje 'inspuitsysteem' te branden!
Ik hiermee naar een Fiat DEALER, zei hebben mijn Bravo helemaal uitgelezen en toen bleek dat het een sensor was waardoor het inspuitsysteem storingslampje ging branden!
Storing helemaal verholpen en plots een paar dagen later wederom dat ene vervelende lampje die ging branden! Ik weer terug naar de dealer. Daar zag ik langzaam ook bij hun vraagtekens op het gezicht.
Moest hem ook laten keuren en toen bleek bij de keuring dat mijn bougiekabels niet helemaal 100 meer waren en dat zou het eventueel ook kunnen zijn.
En toen was de storing weg, althans voor 3 weken want sinds gisteren brand het lampje weer!
Ik ben ten einde raad en heb nu al in korte tijd € 900,- uitgegeven om mijn Bravo perfect te laten rijden.
Is er iemand die hier iets mee kan?
En eventueel iets met repareren/vervangen zonder dat daarbij een garage komt kijken want ik ben het een beetje beu dat een DEALER het ook niet weet!
Ik hoop er snel wat van te horen!
Alvast hartstikke bedankt!
Groetjes Martin