Help - Search - Members - Calendar
Full Version: ongeluk bravo
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Schade
loossie
goeie dag,

ik had een bravo 1.6 16v sx reed perfect.
alleen had maandag een ongeluk gehad en nou is die total loss cry.gif
http://www.112haarlem.nl/2010/04/auto-slaa...ht-bij-botsing/
dat is de site voor mensen die eventueel de auto willen zien.

maar nou ben ik al weer op zoek naar een andere auto en kwam ik weer terecht bij een bravo 1.6 gt
nou vraag ik me alleen af of er nou verschil zit tussen deze 2 auto's en of dit ook een goeie type is.
http://www.terlouwenzn.nl/occasions

alvast bedankt

groetjes remco
Gwboes
Zo hij zit flink in elkaar. nosmile.gif
verder er niks aan over gehouden?

verschil tussen welke 2 auto's? je oude sx en de gt?
gt heeft extra t.o.v. en sx, lichtmetalen velgen, achterspoiler, mistlampen, andere kleurstelling in het interieur, dubbele airbag. en zo te zien heeft deze ook nog een automatische airco.

Van welk jaar was jou sx trouwens? als deze van voor 98 was heeft deze ook een licht gewijzigd inspuitsysteem dat in theorie zuiniger zou moeten zijn.

edit: zie dat jou auto ook al (bijna) een gt was en van na 98. dus op een kleur en jaartal na verschilt er niet zo veel.
loossie
heb zelf alleen gekneusde schouder en rug maar verder niks aan over gehouden.
maar mijn sx kwam uit 1999 maar had de zelfde optie die je net ook op noemde bij gt.
dus in principe scheelt het niet zoveel met elkaar.
maar nou had ik andere bravo gezien die gt voor 5000 euro bij fiat dealer komt uit 2001 en heeft 77 000 gelopen is dat dan duur of niet .

groetjes remco
Moniquepeeters
Zo aan de foto te zien heeft de Seat geen voorrang verleend en hard gereden.
Ik ben toch blij dat je buiten die gekneusde rug en schouder niets anders hebt meegekregen.
Over die 5000 euro, ik vind het nog een redelijk dure prijs voor een auto die toch al 9 jaar oud is. Ik zou een prijs van 4000-4500 wel redelijker vinden.
Fab1Man
Ik heb EXACT dezelfde auto! Ik heb er 3250 euro voor betaald, komt uit 21 maart 2002 en had destijds 148.000 gelopen. Probeer zo je prijs in te schatten...
Rayman19876
Waarschijnlijk is hij zo duur, omdat de km stand zo laag is.

Wel een flinke aanrijding, zonde van de bravo. Maar goed dat je er niet zoveel aan overgehouden hebt.
Blue Indigo
QUOTE (Rayman19876 @ Apr 9 2010, 20:47) *
Waarschijnlijk is hij zo duur, omdat de km stand zo laag is.

Wel een flinke aanrijding, zonde van de bravo. Maar goed dat je er niet zoveel aan overgehouden hebt.

Het is een jammerlijke wijze om toch te zien hoe degelijk de Fiat uit die tijd wel niet zijn.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.