Bij deze heb ik afscheid genomen van mijn Bravo sx 1.6 mk1 zwart met inmiddels bijna 2 ton op de teller was het tijd voor wat anders. Na vele proefrijden in verschillende merken en type's ben ik tot de conclusie dat de fiat bravo toch wel het beste is.
Dit heb ik gekocht
Fiat bravo 1.6 16V mk2 GT uitvoering uit 1999 met maar 85000 op de teller. De auto is zeer goed onderhouden en heeft elk jaar netjes een beurt gehad. De auto komt van de 1e eigenaar met volledig onderhouds historie. In 2008 zijn alle riemen, koppelings platen etc vervangen. Ik moet ook eerlijk zeggen de auto rijdt als nieuw ten op zichte van de oude sx. Ook is het verbruik een stuk gunstiger met de oude haalde ik net 500 km en met deze zit ik nu op 600 km. Heb nog wel een redelijke zware voet:) In de GT zit ook een orginele radio met cd wisselaar en daarbij een JBL GTQ 4 kanaals versteker die aangesloten is op de orginele radio:) wel grappig, maar de installatie gaat ernatuurlijk uit voor wat nieuws:)
Het lijkt erop dat de gt een stuk lager ligt en kwa weg ligging een stuk beter is dan de oude sx. Zit daar technisch toch iets anders dan de sx?
Het interieur is zeer mooi, blauw met zwarte stoelen, leren stuurwiel en leren pook. Ook de abs is een heerlijk gevoel als je stevig moet remmen.
De vorige sx heb ik zo,n beetje alles veranderd: 18 inch velgen, leren bekleding, exeon etc. Maar deze mooie dame blijft mooi orgineel op de velgen na:)
Ik vroeg me alleen af welke kleur ik nou heb:) want ice blue is lichter en baby blauw is donkerder:)
Nieuwe Bravo

Oude Bravo