Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Knipperlichten rechterkant blijven branden
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
Markie
cheerlie-ud.gif Dag mensen cheerlie-ud.gif

Daar gaan we weer smile.gif...
Heb een bravo 1.6 16v GT met alarmsysteem op afstand ook centrale vergrendeling.
Nou is het zo dat als je de auto op slot doet de auto 2 keer knippert met de knipperlichten (alle 6).
Alleen blijft om de een of andere reden soms de complete rechterkant branden.
Soms gaat hij uit...soms ook niet en sta ik weer met een lege accu. frusty.gif omdat ik het niet uit krijg.

Iemand enig idee ?

Zo niet wat kan ik qua zekering uit de auto trekken zodat mn knipperlichten niet blijven branden (boekje kan ik niet vinden).

Alvast bedankt

Mark
Mondo
denk dat je ergens een kabeltje niet helemaal lekker is... of je knipperlicht relais doet niet helemaal wat die moet doen.
en....

Je kan qua zekeringen de 2de van de onderste rij eruit halen dat is o.a voor knipperlicht..... en die daarnaast de middelste dus daar zit je alarm en Centraledeurverg. op
Maar het slimste is toch wel de oorzaak zoeken want steeds een zekering eruit trekken is ook niks...
Markie
Hey Mondo thnx voor je reply!

Nou wil ik wel even kijken hoe ik die relais eruit moet wippen maar ik weet niet honderd procent zeker waar die zit (volgens mij achter het dashboard kastje) ?! biggrin.gif

En kabels, ja ben nogal A-Techischs lol... hoe kan ik die nazien en waar moet ik dan op letten?

Gr Mark
Gwboes
volgens heb ik laatst ook een lybra gezien met hetzelfde probleem, kon toen niks elektrisch vinden dus het hele alarm systeem is toen uitgeschakeld.
Markie
Nou wat ik even heb gedaan is de hele zooi nagelopen voor zover ik dat kon (a technisch he).
We kwamen er niet uit dus ben ik maar naar mn garage gegaan en na kort overleg een afspraak gemaakt om de hele *** biggrin.gif *** zooi er uit te halen.

Wordt vervolgd volgende week donderdag.

Helaas moet ik dan wel afscheid nemen van mn alarm systeem en van mn centrale vergrendeling. (denk ik).

bedankt voor jullie reacties!
Mean Green
Ik zou eerst het knipperlicht relais (laten) vervangen. Zit in / achter de stuurkolom en kost ongeveer 20 euro.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.