Help - Search - Members - Calendar
Full Version: welke trekhaak ?
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo 2007 > Vragen en Problemen
tjeu
Ik ben op zoek naar een geschikte afneembare trekhaak voor mijn bravo (2008) model.
Nou hou ik er alleen niet van om in me bumper te gaan zagen en eigenlijk wil ik hem zo goed mogenlijk weg gewerkt hebben.
Zijn er mensen die een goed advies hebben of zelfs fotos... dat zou geweldig zijn.

alvast bedank!
Gwboes
Thule (voorheen Brink) heeft wel goede trekhaken, ook is bij de afneembare versie vaak de stekker wegklapbaar zodat hij uit het zicht zit.
Joro
QUOTE (Gwboes @ Mar 29 2010, 08:02) *
Thule (voorheen Brink) heeft wel goede trekhaken, ook is bij de afneembare versie vaak de stekker wegklapbaar zodat hij uit het zicht zit.

Inderdaad. ik heb op mijn Bravo zo een Brink en stekker zit mooi in de bumper als hij ingeklapt is. Degelijke verbinding die vuilongevoelig is (in tegenstelling tot sommige goedkope modellen).
tjeu
heb je een stuk uit je bumper moeten halen, want er staat namelijk dat je een insnede moet maken in je bumper
a+m
Stuk uit bumper snijden is niet nodig hoor. Ik heb ook een Brink trekhaak. Ben er helemaal tevreden over en er is niet veel van te zien.

tjeu
dat ziet er inderdaad niet verkeerd uit ik.
Dat word een trekhaak bestellen

bedankt allemaal voor de info
Joro
QUOTE (tjeu @ Mar 30 2010, 17:47) *
heb je een stuk uit je bumper moeten halen, want er staat namelijk dat je een insnede moet maken in je bumper

Bij mij zijn er twee stukken uit de bumper gezaagd.
Stuk 1 aan de onderzijde voor de stekker. Dit is echt onzichtbaar. De stekker ingeklapt komt perfect gelijk met de onderkant van de bumper.
Stuk 2 in het center van de bumper; hier steek ik de trekhaak in. Als er geen trekhaak inzit, zit hier een plastic "vulstuk" dat gelijk komt met de bumper, maar daar is wel wat opening rond (anders krijg je de trekhaak er niet in) en is dus wel een beetje zichtbaar, maar niet storend.
tjeu
wat heb je voor merk trekhaak dan...
Joro
QUOTE (tjeu @ Apr 5 2010, 16:42) *
wat heb je voor merk trekhaak dan...

Brink.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.