Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Nieuw en op zoek
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Algemeen
JaBrava
Goede morgen ik ben sinds gister de gelukkige eigenaar van een Brava en hoop dat ik hem in de aankomende maanden een zo mooi mogelijk uiterlijk mag geven. Maar nu als eerste de handvaten? Ze zijn alle vier versleten en zien er niet uit dus weet iemand waar je die dingen een beetje schappelijk kan krijgen?
Nou ik plaats zo snel mogelijk een foto om mijn schatje te kunnen showen.

See Joe

JaBraVa
TheLizard
Welkom op het gezelligste forum van NL biggrin.gif

Dat is een standaard kwaal van de bravo/a's maar daar zijn al andere topics over. Gebruik dus de zoekfunctie maar even.

Wat je iig kan doen is marea grepen erop zetten, deze kan je namelijk in kleur meespuiten doordat ze van harder materiaal gemaakt zijn.
marcelv8
welkom op het forum,

idd marea grepen is een goed plan..

enne heb je ook foto's van je brava?? biggrin.gif
Bravaabarth
QUOTE (marcv8)
welkom op het forum,

Hij wil een schappelijk prijsje dus marea grepen is niet echt een optie denk ik want hij heeft er 4 nodig hé, gaat vrij kostelijk worden.

Tip: Ga eens op de sloop kijken, mss hebben ze daar wel een brava of marea liggen... Anders zou ik gewon 4 brava klinken bestellen dat gaat het goedkoopste zijn...
TheLizard
QUOTE (Bravaabarth)
QUOTE (marcv8)
welkom op het forum,

Hij wil een schappelijk prijsje dus marea grepen is niet echt een optie denk ik want hij heeft er 4 nodig hé, gaat vrij kostelijk worden.

Tip: Ga eens op de sloop kijken, mss hebben ze daar wel een brava of marea liggen... Anders zou ik gewon 4 brava klinken bestellen dat gaat het goedkoopste zijn...

toch vind ik de kosten van die marea grepen ook wel meevallen, het spuiten zal het natuurlijk wel duur maken
Bravaabarth
QUOTE (TheLizard)
QUOTE (Bravaabarth)
QUOTE (marcv8)
welkom op het forum,

toch vind ik de kosten van die marea grepen ook wel meevallen, het spuiten zal het natuurlijk wel duur maken

ja, als je ze laat spuiten dan komt het wel een pak duurder uit...
JaBrava
QUOTE (JaBrava)
Goede morgen ik ben sinds gister de gelukkige eigenaar van een Brava en hoop dat ik hem in de aankomende maanden een zo mooi mogelijk uiterlijk mag geven. Maar nu als eerste de handvaten? Ze zijn alle vier versleten en zien er niet uit dus weet iemand waar je die dingen een beetje schappelijk kan krijgen?
Nou ik plaats zo snel mogelijk een foto om mijn schatje te kunnen showen.

See Joe 

JaBraVa

Heyyy heb inmiddels via de mail een adres gekregen voor handvaten 4 stuks voor 70euro dus valt idd wel mee. ga ze morgen halen man heeft nog meer liggen spoilers e.d. dus wie weet gaat alles lekker snel dus morgen ff naar almelo en dan aan de slag.
Allen vriendelijke dank.
ENNUHHH FOTO VOLGT Z.S.M

JaBraVa
The Master
QUOTE (JaBrava)
Heyyy heb inmiddels via de mail een adres gekregen voor handvaten 4 stuks voor 70euro

Da's idd goedkoop zeg! Let wel op dat je 2 soorten marea handgrepen heb. 1 die wel in de grondverf staat geloof ik (hard) en een die niet in de grondverf staat (zachter). Je moet de harde hebben die je wel kan overspuiten... smile.gif

Trouwens, welkom biggrin.gif
Bravaabarth
QUOTE (The Master)
QUOTE (JaBrava)
Heyyy heb inmiddels via de mail een adres gekregen voor handvaten 4 stuks voor 70euro

Da's idd goedkoop zeg! Let wel op dat je 2 soorten marea handgrepen heb. 1 die wel in de grondverf staat geloof ik (hard) en een die niet in de grondverf staat (zachter). Je moet de harde hebben die je wel kan overspuiten... smile.gif

Trouwens, welkom biggrin.gif

Volgens mij heeft hij gewone brava grepen gekocht voor 70 euro, en denk ook niet dat hij ze wil spuiten in kleur, aangezien hij zo goedkoop mogelijk wil... :?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.