Help - Search - Members - Calendar
Full Version: werking cruise control
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo 2007 > Vragen en Problemen
Frixel
Hallo,
Een vraagje over de werking van de Cruise Control in mijn Fiat Bravo 2009.

Ik had voorheen een Peugeot en de Cruise Control kon je uitschalelen dmv een knopje op een hendel aan het stuur waarmee je ook de snelheid kon regelen.
Aanzetten deed je dmv nog en keer het knopje inklikken, heel prettig was dat.
Nu reed ik van de week in de Opel Meriva van mijn vader en die werkte ook zo hypocrite.gif

In mijn Fiat Bravo moet ik het doen dmv koppeling aanraken of rempendaal want uitzetten met het drukknopje werkt niet.
Hoort dit zo of is het drukknopje stuk? (Dat hoop ik zo bloos.gif )
Gwboes
nee, je moet echt de koppeling of rem aanraken om hem af te zetten. je hoeft het ook maar heel licht te doen, aaien is bij wijze van spreken al genoeg.

Ik vind het wel logisch, waarom wil je de cc eraf hebben? omdat je moet afremmen en daar komt toch de rem dan meestal bij kijken.
richardz
En de koppeling is ook erg logisch omdat je soms even wilt vertragen maar niet iedereen achter je direct je remlichten wilt tonen.
Alex9719
QUOTE (Frixel @ Mar 25 2010, 21:12) *
Hallo,
Een vraagje over de werking van de Cruise Control in mijn Fiat Bravo 2009.

Ik had voorheen een Peugeot en de Cruise Control kon je uitschalelen dmv een knopje op een hendel aan het stuur waarmee je ook de snelheid kon regelen.
Aanzetten deed je dmv nog en keer het knopje inklikken, heel prettig was dat.
Nu reed ik van de week in de Opel Meriva van mijn vader en die werkte ook zo hypocrite.gif

In mijn Fiat Bravo moet ik het doen dmv koppeling aanraken of rempendaal want uitzetten met het drukknopje werkt niet.
Hoort dit zo of is het drukknopje stuk? (Dat hoop ik zo bloos.gif )

Het drukknopje is de "resume" knop, lijkt me logisch dattie dus niet uitgaat... hypocrite.gif
ViperĀ®
Uitzetten kan ook door de cruisecontrol zelf uit te schakelen. Echter ben je daarna wel je ingestelde snelheid kwijt.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.