Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Even voorstellen dan maar
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > WELKOM / WELCOME
donbravo
Hallo allemaal,

Ik had mij al ingeschreven, maar nog niet voorgesteld (lekker aso he puh2.gif).

Ik ben dus Arno, kom uit Arnhem en heb sinds augustus een Fiat Bravo SX uit 1998. Ik was de Audi van mijn vader gewend dus is wel wat anders, maar mag niet klagen. Je gaat op jezelf dus je moet ergens op inleveren he puh2.gif.

Ik heb al een storing gehad in het inspuitsysteem naar dealer geweest en uiteindelijk na diagnose vervangen nokkenas en ook gelijk maar distrubutieriem aangezien ik daarover verontrustende berichten las. Totaal a 950 euro, maar het probleem was niet weg dus fuck de Fiatdealer in Arnhem oplichters. Na telefonisch contact zeggen ze dat de potentiometer niet meer goed functioneerde en dus het gasklephuis vervangen diende te worden a 900 euro. Ik heb toen zelf maar een gasklephuis via www.onderdelenzoeker.nl gekocht voor 50 euro wel tweedehands maargoed. Erin gezet en nu nergens last meer van.
Rayman19876
Hey welkom hier,

Wel pech dan met de bravo. Is een 1.4? Ze kunnen inderdaad wel zeggen dat er het 1 en ander vervangen moet worden, omdat ze dan geen zin hebben om naar de oorzaak te zoeken. Wel slecht, maar doe je niet veel aan. Mooi dat je nog zo goedkoop aan je onderdeel bent gekomen en mooi dat het opgelost is.

En hier houden wij van foto's hypocrite.gif

MVG Raymond
Brooklyn
Welkom op het forum!

Groetjes Rick
donbravo
Ja is een 1.4 en dat zij geen zin hebben naar de oorzaak te zoeken valt wel mee want hij was 6 dagen bij de dealer..... Meest hinderlijk vind ik gewoon dat je haast geen mensen meer hebt die ff in de auto gaan rijden of even kijken en daadwerkelijk weten wat de storing veroorzaakt. Ze zeggen toe dat de problemen weg zijn na reparatie, wordt notabene nog beaamd en je rekent 950 euro af. Vervolgens snelweg op 1 keer goed gas geven en dan ish et weer mis. Dan zeggen ze ja moet dan het gasklephjuis zijn terwijl ik van te voren had gezegd ga geen 2000 euro betalen voor een auto die dat bekant niet meer waard is. Gelukkig kon ik het nu zo regelen want anders hadden zij echt wel een deel terug kunnen betalen.

Gelukkig is het nu weg en heb er een stuk meer plezier aan. Wil hem alleen door een kameraad keer aansluiten op laptop om waarden beetje te veranderen dat die iets meer vermogen heeft. Zal wel een keer fotootje maken van van pimpbakkie puh2.gif

QUOTE (Rayman19876 @ Mar 23 2010, 22:52) *
Hey welkom hier,

Wel pech dan met de bravo. Is een 1.4? Ze kunnen inderdaad wel zeggen dat er het 1 en ander vervangen moet worden, omdat ze dan geen zin hebben om naar de oorzaak te zoeken. Wel slecht, maar doe je niet veel aan. Mooi dat je nog zo goedkoop aan je onderdeel bent gekomen en mooi dat het opgelost is.

En hier houden wij van foto's hypocrite.gif

MVG Raymond
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.