Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Ep Woody
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > WELKOM / WELCOME
Ep Woody
Vanmiddag ga ik kijken naar een Fiat Brava uit 96. Deze auto heeft nog wel wat werk, maar dat mag de pret niet drukken.

De motor die erin ligt is een 1.4 12v en heeft 190k kilometer gelopen. Met wat aandacht en liefde kan hij er nog wel even tegenaan.

De foto's zal plaatsen als ik de auto heb.

Het eerste wat ik zal moeten doen is de distributie in combinatie met de waterpomp vervangen, en daarna wat cosmetische dingen.

De auto staat bij mij voor de deur. Vandaag even een distributiesetje en waterpomp ophalen bij de Brezan. Meteen ook de thermostaat maar even meenemen, als het koelsysteem toch leeg is.

Daarna de handvaten vervangen, 1 deuk in de deur een beetje uitduiken en bijwerken/bijspuiten.
Middenconsole is kapot door een inbraakpoging, dus moet vervangen worden.
En zeer belangrijk, nieuwe APK, want die verloopt de 27e.
Ep Woody

Alvast even wat foto's van mijn bolide. Nu eerst eens zorgen dat hij apk krijgt, en dat het probleem waar ik hem mee gekocht heb, af en toe oververhitting opgelost is/wordt.
Ruudje
Succes met de reparaties. Als de waterpomp en thermostaat vervangen zijn heb je denk ik al een hoop koelingsproblemen getackeld.
Welkom op het forum en veel plezier met/aan je fiat toegewenst!

Middenconsole kan je gewoon op de sloop halen voor een tientje wink.gif
Neem dan gelijk een Mareamiddentunnel met armsteun mee als die er is. Ideaal wink.gif
Ep Woody
Vandaag de auto voor de apk weggehad. 2 afkeurpunten en 1 adviespunt. Uitlaat lekte, op de aansluiting, en kentekenplaatverlichting was stuk. Meteen daar op de brug even herstelt dus mag weer een jaar rijden smile.gif

Vervaldatum APK Info 30-03-2011
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.