Help - Search - Members - Calendar
Full Version: 4 lekke banden
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Schade
caparan
Van de week zijn eerst 2 banden lek gestoken en vannacht zijn de andere 2 lek gestoken. Echt balen dit, kan echt niet begrijpen dat mensen dit doen. Ik kan dus moeilijk even een reservewiel erop zetten en naar de garage rijden. Een takelwagen is geen optie, want dat is veel te duur. Ik vroeg me af iemand nog een setje oude velgen met banden heeft liggen die ik mag lenen (tegen een vergoeding) of die ik mag overnemen. Heb al nieuwe banden besteld en die zijn vandaag binnen gekomen. Moet nu weer 2 nieuwe bestellen, duurt dus nog een weekje. Ik woon in Leiden, dus als er iemand uit de buurt mij kan helpen en een setje reserve velgen en banden (bijv. winterbanden) kan missen voor een weekje, dan zou die persoon mij erg blij mee maken. Een reservewiel is ook welkom, dan kan ik alvast 2 nieuwe banden op mijn velgen laten zetten en vervolgens ermee naar de garage rijden. Hoor het wel.
richardz
QUOTE (caparan @ Mar 17 2010, 15:47) *
Van de week zijn eerst 2 banden lek gestoken en vannacht zijn de andere 2 lek gestoken. Echt balen dit, kan echt niet begrijpen dat mensen dit doen. Ik kan dus moeilijk even een reservewiel erop zetten en naar de garage rijden. Een takelwagen is geen optie, want dat is veel te duur. Ik vroeg me af iemand nog een setje oude velgen met banden heeft liggen die ik mag lenen (tegen een vergoeding) of die ik mag overnemen. Heb al nieuwe banden besteld en die zijn vandaag binnen gekomen. Moet nu weer 2 nieuwe bestellen, duurt dus nog een weekje. Ik woon in Leiden, dus als er iemand uit de buurt mij kan helpen en een setje reserve velgen en banden (bijv. winterbanden) kan missen voor een weekje, dan zou die persoon mij erg blij mee maken. Een reservewiel is ook welkom, dan kan ik alvast 2 nieuwe banden op mijn velgen laten zetten en vervolgens ermee naar de garage rijden. Hoor het wel.

Dit is zeker erg vervelend..
Voor mensen die je willen helpen kan het wellicht erg handig zijn dat ze weten waar je ongeveer woont.
Brooklyn
Ik denk dat weinig mensen hun wielen willen uitlenen aan iemand die zich net heeft aangemeld. Heel vervelend allemaal, maar een setje reserve wielen kan je ook op een sloop halen...

Groetjes Rick
WORP3
Heb ik vroeger ooit gehad met mijn panda en is inderdaad een k.t streek frown.gif
Gelukkig had ik nog een andere auto en ben toen even naar de sloper geweest om vier andere banden voor weinig te halen zodat ik weer verder kon, misschien een idee !
caparan
Ik was al een tijdje geleden aangemeld op deze forum, alleen ben ik niet zo'n actieve member. Maar kan me best voorstellen dat mensen niet zo snel iets uitlenen aan een onbekende.
Ik had nog niet aan de sloop gedacht. Ik ga binnenkort maar eens even naar de sloop, misschien hebben ze wel daar iets liggen wat ik kan gebruiken. Bedankt voor de tips allemaal!!
FMC WEEKEND
welkom op het forum
en hopelijk kunnen ze als je de banden vernieuwd heb je auto laten staan zonder je banden lek te moeten steken
Danny
ik heb nog wel een set velgen met banden liggen maar je woont toch een eindje uit de buurt
succes ermee.

waren er trouwens meerdere auto's in de buurt met lekke banden of denk je dat dit een actie tegen jou persoonlijk is?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.