QUOTE (Snowboardfreak @ Mar 16 2010, 13:13)

Heej,
Ik zou met verf niet voor goedkoop gaan. Je kunt beter in 1x goede verf hebben en bijvoorbeeld maar 3 lagen te hoeven spuiten voordat alles goed gedekt is. Dan dat een goedkoop x merk haalt waarbij je 4x zoveel verf verbruikt en uiteindelijk duurder uit bent.
Zeker gezien het nu om de buitenkant van je auto gaat zou ik persoonlijk kiezen voor een goede kwaliteit en dat kan je bij speciaal bedrijven kopen die autolakken leveren. Weet je sowieso al welke kleur je hem wilt hebben? Ben je misschien 50 euro meer kwijt in totaal maar is het teminste wel een kwaliteit verf dat niet bij de eerste aanraking met de lak meteen een druppel vormt of later niet goed blijkt te hechten op je ondergrond.
Gr Robert
hey thx,
ik denk dat ik hem volledig wit ga spuiten. Ik kan verf vastkrijgen van iemand hier in de buurt die een redelijk groot rally-bedrijf heeft, maar blijkbaar zou deze verf niet echt van schitterende kwaliteit zijn. Rally auto's moeten nl na elke rally terug gewoon wit gespoten worden.
Heeft hier iemand ervaring mee?
ps: met wat voor product kan ik mijn lakpistool weer proper krijgen? op de bus van de grondverf staat niets op. White spirit, aceton... niets werkt en ik denk dus dat ik een nieuw pistooltje moet gaan halen :-(